Запис Детальніше

НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ
 
Creator Гуріна, Г.С.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Кононова, А.; Національний авіаційний університет, м.Київ
 
Subject
УДК 243.11
 
Description У статті розглянуті основні проблеми, з якими мають справу всі підприємства в умовах кризи, а також висвітлені основні помилки керівників підприємств при спробах вивести підприємство із кризи. Визначені основні шляхи подолання загальних проблем, що виникають та уникнення типових помилок, які тільки погіршують ситуацію.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-06-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4577
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 1, № 13 (2010)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 1, № 13 (2010)
 
Language uk