Запис Детальніше

Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject маркетингове тестування
маркетинговое тестирование
marketing testing
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
экологическая продукция
екологічна продукція
environmental products
 
Description Українська інноваційна продукція, як і закордонна, зазнає значних ризиків на етапах інноваційного та життєвого циклів, особливо це стосується інноваційної продукції, з новими чи поліпшеними екологічними властивостями.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-12T14:27:33Z
2013-06-12T14:27:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 201-203.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30879
 
Language uk