Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу
|
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
Subject |
маркетингове тестування
маркетинговое тестирование marketing testing інноваційна продукція инновационная продукция innovative products экологическая продукция екологічна продукція environmental products |
|
Description |
Українська інноваційна продукція, як і закордонна, зазнає значних ризиків на етапах інноваційного та життєвого циклів, особливо це стосується інноваційної продукції, з новими чи поліпшеними екологічними властивостями.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-12T14:27:33Z
2013-06-12T14:27:33Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 201-203.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30879 |
|
Language |
uk
|
|