Запис Детальніше

Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу
 
Creator Рябченко, Ірина Михайлівна
Рябченко, Ирина Михайловна
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
цінова політика
ценовая политика
pricing
 
Description Досягнення збалансованого розвитку діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів передбачає активне залучення можливостей суспільства.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-12T14:31:06Z
2013-06-12T14:31:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Рябченко, І.М. Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 234-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
 
Language uk