Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу
|
|
Creator |
Рябченко, Ірина Михайлівна
Рябченко, Ирина Михайловна Riabchenko, Iryna Mykhailivna |
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг environmental marketing цінова політика ценовая политика pricing |
|
Description |
Досягнення збалансованого розвитку діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів передбачає активне залучення можливостей суспільства.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-12T14:31:06Z
2013-06-12T14:31:06Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябченко, І.М. Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 234-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886 |
|
Language |
uk
|
|