Запис Детальніше

Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі
Использование инновационного подхода в 3D-рекламе
Using an innovative approach in 3D-advertising
 
Creator Пугачова, Олена Сергіївна
Пугачова, Елена Сергеевна
Pugachova, Olena Sergiyivna
Ковальчук, Світлана Володимирівна
Ковальчук, Светлана Владимировна
Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna
 
Subject 3D-реклама
стереопродукція
варіо продукція
динамічні рекламні образи
3D POS-матеріали
3D-проекції на будівлях
4D-реклама
стерео продукция
варио продукция
динамические рекламные образы
3D POS-материалы
3D-проекции на зданиях
3D-advertisement
stereoproducts
varioproducts
dynamic advertising images
3D POS-materials
3D-proections on buildings
4D-advertisement
 
Description У цій статті описано основні типи 3D-реклами, їх відмінності між собою, переваги використання та ефективність, яку вони приносять.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939
В статье описаны основные типы 3D-рекламы, их отличия друг от друга, преимущества использования и эффективность, которую они приносят.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939
This article describes the main types of 3D-advertisement, the differences among themselves, advantages, and efficiency that they brings.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-26T15:34:03Z
2012-01-26T15:34:03Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Пугачова О.С. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі / О.С. Пугачова, С.В. Ковальчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 118-123.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939
 
Language uk