Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції
|
|
Creator |
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации marketing communications специфіка продукції специфика продукции specificity products |
|
Description |
При формуванні комунікаційної політики підприємства важливо враховувати специфіку продукції, що випускається, та пристосовувати до неї маркетингові комунікації (МК), використовуючи диференціацію МК за видами – ATL, BTL та TTL (з англ. «abovetheline» – над лінією, «belowtheline» – під лінією, «throughtheline» – крізь лінію).
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-06-13T11:23:24Z
2013-06-13T11:23:24Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тимохіна, Я.О. Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 263-265.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30918 |
|
Language |
uk
|
|