Запис Детальніше

Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції
 
Creator Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
специфіка продукції
специфика продукции
specificity products
 
Description При формуванні комунікаційної політики підприємства важливо враховувати специфіку продукції, що випускається, та пристосовувати до неї маркетингові комунікації (МК), використовуючи диференціацію МК за видами – ATL, BTL та TTL (з англ. «abovetheline» – над лінією, «belowtheline» – під лінією, «throughtheline» – крізь лінію).
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-13T11:23:24Z
2013-06-13T11:23:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тимохіна, Я.О. Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 263-265.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30918
 
Language uk