Запис Детальніше

ІННОВАЦІЙНІ ІМПЕРАТИВИ МЕНЕДЖМЕНТУ ГЛОБАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІННОВАЦІЙНІ ІМПЕРАТИВИ МЕНЕДЖМЕНТУ ГЛОБАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ
INNOVATIVE MANAGEMENT IMPERATIVES GLOBAL CORPORATIONS
ИННОВАЦИОННЫЕ ИМПЕРАТИВЫ МЕНЕДЖМЕНТА ГЛОБАЛЬНЫХ КОРПОРАЦИЙ
 
Creator ЛУК’ЯНЕНКО, О.Д; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
 
Subject
глобальний ринок; глобальна корпорація; глобальний менеджмент; глобальне лідерство; інноваційний менеджмент; креативність
330.341.1 (045)

global market; global corporation; global management; global leadership; innovative management; creativity
330.341.1 (045)

глобальный рынок; глобальная корпорация; глобальный менеджмент; глобальное лидерство; инновационный менеджмент; креативность
330.341.1 (045)
 
Description  Висвітлено актуальні питання становлення системи інноваційного менеджменту глобальних корпорацій. Узагальнено досвід провідних корпорацій світу в завоюванні і утриманні лідерських позицій на високотехнологічних сегментах глобального ринку. Показано значення креативних особистих якостей менеджерів у генеруванні і реалізації ефективних інноваційних рішень у глобальному бізнесі.
 Some urgent questions of the establishment of global corporations management system have been reflected. The experience of the world leading corporations in gaining and maintaining the leading positions in the highly technological segments of the global market has been generalized. The constituents of the knowledge management process in the corporations of innovative type has been identified. The importance of creative personal qualities of managers to generate and implement effective innovative solutions in the global business has been shown.
 Освещены актуальные вопросы становления системы инновационного менеджмента гло-бальных корпораций. Обобщен опыт ведущих корпораций мира в завоевании и удержании лидирующих пози-ций на высокотехнологичных сегментах глобального рынка. Показано значение креативных личных качеств менеджеров в генерировании и реализации эффективных инновационных решений в глобальном бизнесе.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-06-07
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4622
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 2, № 4 (2011); 135-134
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 2, № 4 (2011); 135-134
 
Language ru