Запис Детальніше

Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства
Брендинг как средство обеспечения долгосрочной производственной стратегии предприятия
Branding as a means of ensuring long-term manufacturing enterprise strategy
 
Creator Ткачук (Стахурська), С. В.
Ткачук (Стахурская), С. В.
Tkatchuk (Stahurska), S.
Кутас, О. О.
Кутас, Е. А.
Kutas, O.
 
Subject бренд
брендинг
виробнича стратегія підприємства
стратегія бренду
бренд
брендинг
производственная стратегия предприятия
стратегия бренда
brand
branding
manufacturing enterprise strategy
brand strategy
 
Description Дається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу
Дается определение понятия брендинг и рассматриваются задачи, решение которых необходимо для эффективного брендинга

Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective branding
 
Date 2013-06-17T08:38:58Z
2013-06-17T08:38:58Z
2003
 
Type Thesis
 
Identifier Стахурська, С. В. Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства / С. В. Стахурська, О. О. Кутас // Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості : програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8335
 
Language other