Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства
Брендинг как средство обеспечения долгосрочной производственной стратегии предприятия Branding as a means of ensuring long-term manufacturing enterprise strategy |
|
Creator |
Ткачук (Стахурська), С. В.
Ткачук (Стахурская), С. В. Tkatchuk (Stahurska), S. Кутас, О. О. Кутас, Е. А. Kutas, O. |
|
Subject |
бренд
брендинг виробнича стратегія підприємства стратегія бренду бренд брендинг производственная стратегия предприятия стратегия бренда brand branding manufacturing enterprise strategy brand strategy |
|
Description |
Дається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу Дается определение понятия брендинг и рассматриваются задачи, решение которых необходимо для эффективного брендинга Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective branding |
|
Date |
2013-06-17T08:38:58Z
2013-06-17T08:38:58Z 2003 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Стахурська, С. В. Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства / С. В. Стахурська, О. О. Кутас // Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості : програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8335 |
|
Language |
other
|
|