Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)
Особенности рекламной деятельности в Украине (на примере Киевского завода шампанских вин «Столичный » ) Features of advertising in Ukraine (for example Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy») |
|
Creator |
Подоляка, Ж. А.
Подоляка, Ж. А. Podolyaka, J. Кутас, О. О. Кутас, Е. А. Kutas, O. |
|
Subject |
реклама
види реклами засоби реклами стимулювання збуту реклама виды рекламы средства рекламы стимулирование сбыта advertising types of advertising means of advertising, sales promotion |
|
Description |
Розглянуто найважливіші засоби реклами, правила рекламування та систему стимулювання збуту продукції Київського заводу шампанських вин «Столичний». Рассмотрены важнейшие средства рекламы, правила рекламирования и система стимулирования сбыта продукции Киевского завода шампанских вин «Столичный». Considered the most important means of advertising, rules advertising and sales promotion system Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy». |
|
Date |
2013-06-17T08:59:38Z
2013-06-17T08:59:38Z 2003 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Подоляка, Ж. А. Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний») / Ж. А. Подоляка, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8336 |
|
Language |
other
|
|