Запис Детальніше

Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний»)
Особенности рекламной деятельности в Украине (на примере Киевского завода шампанских вин «Столичный » )
Features of advertising in Ukraine (for example Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy»)
 
Creator Подоляка, Ж. А.
Подоляка, Ж. А.
Podolyaka, J.
Кутас, О. О.
Кутас, Е. А.
Kutas, O.
 
Subject реклама
види реклами
засоби реклами
стимулювання збуту
реклама
виды рекламы
средства рекламы
стимулирование сбыта
advertising
types of advertising
means of advertising,
sales promotion
 
Description Розглянуто найважливіші засоби реклами, правила рекламування та систему стимулювання збуту продукції Київського заводу шампанських вин «Столичний».
Рассмотрены важнейшие средства рекламы, правила рекламирования и система стимулирования сбыта продукции Киевского завода шампанских вин «Столичный».

Considered the most important means of advertising, rules advertising and sales promotion system Kyiv factory of sparkling wines «Stolichniy».
 
Date 2013-06-17T08:59:38Z
2013-06-17T08:59:38Z
2003
 
Type Thesis
 
Identifier Подоляка, Ж. А. Особливості рекламної діяльності в Україні (на прикладі Київського заводу шампанських вин «Столичний») / Ж. А. Подоляка, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8336
 
Language other