СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
|
|
Creator |
Язвінська, Н. В.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Яворська, К. Ю.; Національний авіаційний університет, м.Київ |
|
Subject |
—
УДК 339.138:659 |
|
Description |
Розглянуто основні інструменти нестандартних методів просування. Проаналізовано специфіку діяльності клубів, відмінність клубних форматів на промисловому та споживчому ринках. Досліджено різні типажі учасників клубів
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-06-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4664
|
|
Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 1, № 13 (2010)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 1, № 13 (2010) |
|
Language |
uk
|
|