Запис Детальніше

СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
 
Creator Язвінська, Н. В.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Яворська, К. Ю.; Національний авіаційний університет, м.Київ
 
Subject
УДК 339.138:659
 
Description Розглянуто основні інструменти нестандартних методів просування. Проаналізовано специфіку діяльності клубів, відмінність клубних форматів на промисловому та споживчому ринках. Досліджено різні типажі учасників клубів
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-06-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4664
 
Source Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 1, № 13 (2010)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 1, № 13 (2010)
 
Language uk