Запис Детальніше

ІННОВАЦІЙНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ У МІЖНАРОДНИХ РЕЙТИГОВИХ ОЦІНКАХ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІННОВАЦІЙНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ У МІЖНАРОДНИХ РЕЙТИГОВИХ ОЦІНКАХ
UKRAINIAN BUSINESS INNOVATION IN INTERNATIONAL ASSESSMENTS REYTYHOVYH
ИННОВАЦИОННОСТЬ УКРАИНСКОГО БИЗНЕСА В МЕЖДУНАРОДНЫХ РЕЙТИГОВИХ ОЦЕНКАХ
 
Creator ТІТОВА, О.С.; ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
 
Subject
глобалізація; глобальна корпорація; інноваційний менеджмент; інтелектуальні стратегії; глобальна конкурентоспроможність
339.9

globalization; global corporation; innovative management; intellectual strategies; global competi-tiveness
339.9

глобализация; глобальная корпорація; инновационный менеджмент; интеллектуальные стратегии; глобальная конкурентоспособность
339.9
 
Description  Проведено аналіз інноваційності українського бізнесу через призму показників міжнародних рейтингів та експертних оцінок. Виявлено проблеми реалізації інноваційних стратегій розвитку. Ідентифіковано складові процесу управління знаннями в корпораціях інноваційного типу.
 An analysis of Ukrainian business innovation has been made through the prism of international rating data and experts’ evaluation. Innovation development strategies implementation problems have been revealed. Knowledge management process components in corporations of innovation type have been identified.
 Проведен анализ инновационности украинского бизнеса через призму международных рейтингов и экспертных оценок. Выявлены проблемы реализации инновационных стратегий развития. Идентифицированы составляющие процесса управления знаниями в корпораціях инновационного типа.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2013-06-07
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/4677
 
Source Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; Том 2, № 4 (2011); 242-245
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; Том 2, № 4 (2011); 242-245
 
Language ru