Запис Детальніше

Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування
Социальные инновации как фактор повышения качества сервисного обслуживания
Social innovation as a factor in improving the quality of service
 
Creator Розметова, О. Г.
Розметова, Е. Г.
Rozmetova, O.
 
Subject інновація
сервіс
инновация
сервис
service
innovation
 
Description Враховуючи соціальну складову сервісного обслуговування, яка базується на
сприйнятті комплексного продукту в процесі контакту покупця із сервісною
організацією (вплив на тіло людини, його майно, розум, а також обробка
інформації), можна значно розширити цільовий ринок сервісної організації
Учитывая социальную составляющую сервисного обслуживания, основанная на
восприятии комплексного продукта в процессе контакта покупателя с сервисной
организацией (воздействие на тело человека, его имущество, разум, а также обработка
информации), можно значительно расширить целевой рынок сервисной организации
Given the social service component, based on
perception of complex products in the customer contact with service
organization (effects on the human body, its property, intelligence, and processing
information), you can expand the target market service organization
 
Date 2013-06-21T06:22:51Z
2013-06-21T06:22:51Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Розметова, О. Г. Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування / О. Г. Розметова // Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті», 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. — 727 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
 
Language other