Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування
Социальные инновации как фактор повышения качества сервисного обслуживания Social innovation as a factor in improving the quality of service |
|
Creator |
Розметова, О. Г.
Розметова, Е. Г. Rozmetova, O. |
|
Subject |
інновація
сервіс инновация сервис service innovation |
|
Description |
Враховуючи соціальну складову сервісного обслуговування, яка базується на сприйнятті комплексного продукту в процесі контакту покупця із сервісною організацією (вплив на тіло людини, його майно, розум, а також обробка інформації), можна значно розширити цільовий ринок сервісної організації Учитывая социальную составляющую сервисного обслуживания, основанная на восприятии комплексного продукта в процессе контакта покупателя с сервисной организацией (воздействие на тело человека, его имущество, разум, а также обработка информации), можно значительно расширить целевой рынок сервисной организации Given the social service component, based on perception of complex products in the customer contact with service organization (effects on the human body, its property, intelligence, and processing information), you can expand the target market service organization |
|
Date |
2013-06-21T06:22:51Z
2013-06-21T06:22:51Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Розметова, О. Г. Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування / О. Г. Розметова // Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті», 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. — 727 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385 |
|
Language |
other
|
|