Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі
Кросс-селлинг как один из путей повышения доходности в туристическом и гостиничном бизнесе Cross selinh as one way to increase profitability in the tourism and hospitality industry |
|
Creator |
Кир’янова, Н. В.
Кирьянова, Н. В. Kir'yanova, N. |
|
Subject |
прибуток
туризм прибыль туризм earnings tourism |
|
Description |
Методики кросс-продажів почали широко застосовуватись на практиці в зарубіжних і вітчизняних компаніях різних галузей діяльності достатньо давно і до цих пір вважаються одними із найбільш ефективних заходів збільшення рівня продажів і прибутковості Методики кросс-продаж начали широко применяться на практике в зарубежных и отечественных компаниях различных сфер деятельности достаточно давно и до сих пор считаются одними из самых эффективных мер повышения уровня продаж и прибыльности Cross-selling techniques have been widely used in practice foreign and domestic companies in various fields of activity for a long time and is still considered one of the most effective measures increase sales and profitability |
|
Date |
2013-06-21T06:14:52Z
2013-06-21T06:14:52Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кир’янова, Н. В. Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі / Н. В. Кир’янова // Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті», 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. — 727 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8382 |
|
Language |
other
|
|