Запис Детальніше

Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі
Кросс-селлинг как один из путей повышения доходности в туристическом и гостиничном бизнесе
Cross selinh as one way to increase profitability in the tourism and hospitality industry
 
Creator Кир’янова, Н. В.
Кирьянова, Н. В.
Kir'yanova, N.
 
Subject прибуток
туризм
прибыль
туризм
earnings
tourism
 
Description Методики кросс-продажів почали широко застосовуватись на практиці в
зарубіжних і вітчизняних компаніях різних галузей діяльності достатньо давно і
до цих пір вважаються одними із найбільш ефективних заходів збільшення рівня
продажів і прибутковості
Методики кросс-продаж начали широко применяться на практике в
зарубежных и отечественных компаниях различных сфер деятельности достаточно давно и
до сих пор считаются одними из самых эффективных мер повышения уровня
продаж и прибыльности
Cross-selling techniques have been widely used in practice
foreign and domestic companies in various fields of activity for a long time and
is still considered one of the most effective measures increase
sales and profitability
 
Date 2013-06-21T06:14:52Z
2013-06-21T06:14:52Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Кир’янова, Н. В. Кросс-селінг як один із шляхів підвищення прибутковості в туристичному та готельному бізнесі / Н. В. Кир’янова // Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті», 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. — 727 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8382
 
Language other