Запис Детальніше

Можливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземної

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземної
 
Creator Кисельова, Ганна Іванівна
Киселева, Анна Ивановна
Kyselova, Hanna Ivanivna
Ашурова, С.
Сеидов, Т.
 
Subject самонавчання
самообучение
self-education
іноземна мова
иностранный язык
foreign language
 
Description Практична мета навчання іноземної мови, крім формування мовленнєвих іншомовних навичок та умінь, повинна передбачати оволодіння спеціальними навчальними стратегіями, які становлять основу індивідуального позитивного стилю учіння, усвідомленого володіння засобами та прийомами самостійної навчальної діяльності. Індивідуальний стиль учіння – здатність суб’єкта керувати своїми природними можливостями, розвивати і використовувати їх для розв’язання навчальних завдань оптимальними для даної особистості когнітивними шляхами [1, 16] – є особистою стратегією мислення і поведінки, яка реалізується в інтелектуальній діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30952
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-06-13T16:12:23Z
2013-06-13T16:12:23Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кисельова, Г.І. Можливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземної [Текст] / Г.І. Кисельова, С. Ашурова, Т. Сеидов // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.2. — С. 22-23.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30952
 
Language uk