Запис Детальніше

Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства
Исследование рациональности структуры ассортимента продукции предприятия
Investigation of rationality structure assortment of enterprise’s products
 
Creator Бадещенкова, К. С.
Бадещенкова, Е. С.
Badeshchenkova, К.
Зоренко, А. В.
Зоренко, А. В.
Zorenko, A.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject асортимент продукції
коефіцієнт раціональності структури асортименту продукції
ранг випуску
ранг рентабельності
ассортимент продукции
коэффициент рациональности структуры ассортимента продукции
ранг выпуска
ранг рентабельности
assortment of products
coefficient of rationality of structure of assortment of products
grade of issue
grade of profitability
 
Description Запорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки
Залогом успешной ассортиментной политики предприятия является сбалансированный и рациональный ассортимент выпускаемой продукции. Именно рациональность структуры ассортимента положительно влияет на результаты деятельности предприятия на рынке и обеспечивает достижение его маркетинговых целей, таких как увеличение доли рынка, максимизация прибыли и содействие выходу, на новые рынки
The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new markets
 
Date 2013-07-01T06:46:33Z
2013-07-01T06:46:33Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Бадещенкова, К. С. Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства / К. С. Бадещенкова, А. В. Зоренко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická konference «Aktualní vymoženosti vědy – 2012». – Díl 2. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 50-53.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8551
 
Language uk_UK