Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства
Исследование рациональности структуры ассортимента продукции предприятия Investigation of rationality structure assortment of enterprise’s products |
|
Creator |
Бадещенкова, К. С.
Бадещенкова, Е. С. Badeshchenkova, К. Зоренко, А. В. Зоренко, А. В. Zorenko, A. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
асортимент продукції
коефіцієнт раціональності структури асортименту продукції ранг випуску ранг рентабельності ассортимент продукции коэффициент рациональности структуры ассортимента продукции ранг выпуска ранг рентабельности assortment of products coefficient of rationality of structure of assortment of products grade of issue grade of profitability |
|
Description |
Запорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки Залогом успешной ассортиментной политики предприятия является сбалансированный и рациональный ассортимент выпускаемой продукции. Именно рациональность структуры ассортимента положительно влияет на результаты деятельности предприятия на рынке и обеспечивает достижение его маркетинговых целей, таких как увеличение доли рынка, максимизация прибыли и содействие выходу, на новые рынки The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new markets |
|
Date |
2013-07-01T06:46:33Z
2013-07-01T06:46:33Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Бадещенкова, К. С. Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства / К. С. Бадещенкова, А. В. Зоренко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická konference «Aktualní vymoženosti vědy – 2012». – Díl 2. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 50-53.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8551 |
|
Language |
uk_UK
|
|