Запис Детальніше

Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг
 
Creator Кучмійов, А.В.
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
індекс реакції споживачів
индекс реакции потребителей
екологічність товару
экологичность товара
 
Description Екологічний маркетинг покликаний виявити екологічний потенціал підприємства, визначити його довгострокові цілі та забезпечити їх реалізацію за допомогою застосування системи інструментів.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-01T16:30:21Z
2013-07-01T16:30:21Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кучмійов, А. В. Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг [Текст] / А. В. Кучмійов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 121-123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31172
 
Language uk