Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг
|
|
Creator |
Кучмійов, А.В.
|
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг індекс реакції споживачів индекс реакции потребителей екологічність товару экологичность товара |
|
Description |
Екологічний маркетинг покликаний виявити екологічний потенціал підприємства, визначити його довгострокові цілі та забезпечити їх реалізацію за допомогою застосування системи інструментів.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-07-01T16:30:21Z
2013-07-01T16:30:21Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кучмійов, А. В. Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг [Текст] / А. В. Кучмійов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 121-123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31172 |
|
Language |
uk
|
|