Запис Детальніше

Біржа соціальної реклами та реклами у соціальних мережах: історія суперечностей

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Біржа соціальної реклами та реклами у соціальних мережах: історія суперечностей
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
 
Subject біржа соціальної реклами
биржа социальной рекламы
рекламна агенція
рекламное агенство
соціальні мережі
социальные сети
 
Description Біржа соціальної реклами (БСР, 2007 р.) – проект Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). Мета БСР – підвищити професійний рівень соціальної реклами шляхом залучення провідних рекламних агенцій.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-02T14:22:46Z
2013-07-02T14:22:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Біржа соціальної реклами та реклами у соціальних мережах: історія суперечностей [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 146-148.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31187
 
Language uk