Запис Детальніше

Ціноутворення на підприємстві : актуальні проблеми в умовах кризи

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціноутворення на підприємстві : актуальні проблеми в умовах кризи
Ценообразование на предприятии : актуальные проблемы в условиях кризиса
Рricing at the enterprise : actual problems during the crisis
 
Creator Ємцева, Г. Ф.
Емцева, Г. Ф.
Yemtseva, G.
 
Subject ціна
ціноутворення
цінова політика
економічна криза
цена
ценообразование
ценовая политика
экономический кризис
pricing
price
pricing policy
economic crisis
 
Description В умовах перманентної економічної кризи, коли звичні в минулому підходи та методи, щодо встановлення ціни, діють неефективно, проблеми ціноутворення є дуже актуальними для всіх підприємств, оскільки від об’єктивного вибору вірної цінової політики значною мірою залежать кінцеві фінансові результати їх діяльності. Це обумовлює необхідність переходу підприємств від традиційного до якісно нового підходу у процесі визначення цінової політики – підходу, заснованому на концепції маркетингу.
У статті розглянуто основні проблеми вибору та побудови політики ціноутворення, запропоновано напрями оптимізації прийняття управлінських рішень щодо визначення ціни на підприємстві.В условиях перманентного экономического кризиса, когда привычные в прошлом подходы и методы, относительно установления цены, действуют неэффективно, проблемы ценообразования являются очень актуальными для всех предприятий, поскольку от объективного выбора верной ценовой политики в значительной мере зависят конечные финансовые результаты их деятельности. Это обусловливает необходимость перехода предприятий от традиционного к качественно новому подходу в процессе определения ценовой политики – подходу, основанному на концепции маркетинга.
В статье рассмотрены основные проблемы выбора и построения политики ценообразования, предложены пути оптимизации принятия управленческих решений относительно цены на предприятии.
In the conditions of permanent economic crisis when the methods and approaches from the past are no longer effective for the pricing, the problems of pricing are very crucial for all enterprises because on the appropriate choice of accurate price policy depend mostly the end financial effects of their activity. It causes the necessity for the enterprise to change the traditional approach to the new quality process of defining the price policy – an approach based on the concept of marketing.
The main problems related to the choice and creation of the pricing policy at the enterprise is considered in the article. The ways for optimizing managerial decision making as regards pricing at the enterprise are offered.
 
Date 2013-07-02T10:51:07Z
2013-07-02T10:51:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ємцева, Г. Ф. Ціноутворення на підприємстві : актуальні проблеми в умовах кризи / Г. Ф. Ємцева // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2012. - № 46. – С. 133-138.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8694
 
Language other