Запис Детальніше

Економіко-екологічні особливості формування продуктового портфелю підприємств м’ясопереробної галузі

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економіко-екологічні особливості формування продуктового портфелю підприємств м’ясопереробної галузі
Экономико-экологические особенности формирования продуктового портфеля предприятий мясоперерабатывающей отрасли
Economic and ecological features that form the product portfolio of the meat processing industry
 
Creator Тіхонова, Н. О.
Тихонова, Н. А
Tikhonova, N.
 
Subject формування структури продуктового портфелю
економіко-екологічні особливості
продуктовий портфель
органічне виробництво
органічні продукти
харчові добавки
оздоровче харчування
еко-продукти
натуральні продукти
функціональні продукти
кластерний аналіз
структура асортименту
еволюційна модель
дендрити
формирование структуры продуктового портфеля
экономико-экологические особенности
продуктовый портфель
органическое производство
органические продукты
пищевые добавки
оздоровительное питание
эко-продукты
натуральные продукты
функциональные продукты
кластерный анализ
структура ассортимента
эволюционная модель
дендриты
forming the structure of the product portfolio
economic and ecological features
product portfolio
organic producer
organic products
food supplements
health food
eco-products
organic foods
functional foods
cluster analysis
the structure of the range
evolutionary model
dendrites
 
Description У роботі узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як: продуктовий портфель, органічне виробництво, органічна продукція, харчові добавки та оздоровче харчування. Удосконалено класифікацію типів сучасних харчових продуктів та запропоновано авторські визначення різних типів сучасних харчових продуктів, у тому числі і на основі можливості використання тих чи інших харчових добавок. Визначено ключові фактори впливу на формування продуктового портфелю.
Досліджено сучасний стан ринку м’яса та м’ясопродуктів України. Розроблено послідовність дій оптимізації продуктового портфелю із застосуванням кластерного аналізу та обґрунтовано доцільність зміни структури асортименту за рахунок введення органічної продукції.
В работе обобщены теоретические подходы к определению таких понятий, как продуктовый портфель, органическое производство, органическая продукция, пищевые добавки и оздоровительное питание. Установлена необходимость определенного адаптивного периода и соответствующих методик при переходе к органическому производству пищевых продуктов, которые должны базироваться на всестороннем комплексном анализе существующего состояния производства с учетом современных тенденций оздоровительного питания.
Усовершенствованна классификация типов современных пищевых продуктов и предложены авторские определения разных типов современных пищевых продуктов, в том числе и на основе возможности использования тех или иных пищевых добавок.
Theoretical approaches to the definition of concepts such as organic production, organic products, food supplements and health food, are summarized. Classification of types of modern food staff is improved and authors terms of different types of modern food staffs, are offered, including those based on the possibility of using different food supplements. The key factors that influence on the formation of the product portfolio, are defined.
The modern state of the market of meat and meat products in Ukraine, is investigated. The sequence of actions to optimize product portfolio using cluster analysis and expediency of changing the structure by introducing a range of organic products, is worked out.
 
Date 2013-05-14T14:31:56Z
2013-05-14T14:31:56Z
2013
 
Identifier Тіхонова, Н. О. Економіко-екологічні особливості формування продуктового портфелю підприємств м’ясопереробної галузі : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / НУХТ – К., 2013. – 19 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/7778
 
Language other