Використання кейс-методів у навчальному процесі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання кейс-методів у навчальному процесі
Использвание кейс-методов в учебном процессе Usage of case-methods in education |
|
Creator |
Іванов, С. В.
Иванов, С. В. Ivanov, S. Мостенська, Т. Л. Мостенская, Т. Л. Mostenska, T. Федулова, І. В. Федулова, И. В. Fedulova, I. Рибачук-Ярова, Т. В. Рыбачук-Яровая, Т. В. Ribachuk-Yarova, T. |
|
Subject |
кейс-методи
кейс-методы ase-methods інноваційні технології навчання ситуаційне навчання инновационные технологии обучения innovative learning technologies ситуационное обучение Case studies |
|
Description |
тивності є професіоналізм, який визначається підготовкою фахівців, які здатні передбачати, своєчасно виявляти та успішно вирішувати нагальні проблеми розвитку. Цьому можна навчитись в аудиторії за допомогою сучасних методів навчання, що дозволяють проводити діагностику, розробляти заходи щодо усунення перешкод розвитку і стратегічний план дій на майбутнє з метою підвищення ефективності. Все це обумовлює пошук і застосування нових методів викладання,одним з яких є використання кейс-методів. Базовой потребностью современного управления и главным фактором его эффективности является профессионализм, который, в свою очередь, определяется подготовкой специалистов, способных предвидеть, своевременно выявлять и успешно решать насущные проблемы, развития. Этому можно научиться в аудитории при помощи использования современных методов обучения, которые позволяют проводить диагностику, разрабатывать меры по устранению проблем развития и стратегический план действий на будущее с целью повышения эффективности. Все это обосновывает поиск и применение новых методов преподавания, одним из которых является использование кейс-метода. The basic requirementof management and the main factor of its effectiveness is professionalism which, in turn, is defined by the training of specialists, capable to foresee, in due time to reveal and to resolve urgent problems of development successfully. It can be learned in the classroom by means of use of modern methods of training which allow carrying out diagnostics, to develop measures for elimination of problems of development and the strategic plan of action for the future with the purpose of increasing efficiency. All this justifies searching and application of new teaching methods, one of which is the case method. |
|
Date |
2013-07-03T09:09:09Z
2013-07-03T09:09:09Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Використання кейс-методів у навчальному процесі / С. В. Іванов, Т. Л. Мостенська, І. В. Федулова, Т. В. Рибачук-Ярова // Наукові праці НУХТ. – 2012. - № 43. – С. 107-113.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754 |
|
Language |
other
|
|