Запис Детальніше

СТЕЙКХОЛДЕРНА СТРАТЕГІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНИХ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТЕЙКХОЛДЕРНА СТРАТЕГІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ
БУДІВЕЛЬНИХ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ
 
Creator Мамонов, К.А.
Ткаченко, Ю.В.
Радзінська, Ю.Б.
 
Subject План 2013
 
Description Обґрунтовано теоретико-методологічні положення та практичні аспекти сутності, та особливостей формування й використання капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств. Систематизовані підходи щодо оцінки капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств, виявлені особливості управління капіталом бренду на будівельних корпоративних підприємствах.
Запропоновано узагальнюючий критерій щодо оцінки розвитку капіталу бренда будівельних корпоративних підприємств, визначені фактори, які впливають на цей критерій на основі економетричного інструментарію.
Охарактеризовані напрями щодо формування й реалізації стейкхолдерної стратегії вартісно-орієнтованого управління капіталом бренду будівельних корпоративних підприємств.
Рекомендовано для фахівців у галузі економіки та управління, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів
 
Publisher Харківська національна академія міського господарства
 
Date 2013
 
Type Образовательные ресурсы
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/32109/1/Monogr_MKA%20%282%29%20-%20%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F.docx
Мамонов, К.А. и Ткаченко, Ю.В. и Радзінська, Ю.Б. (2013) СТЕЙКХОЛДЕРНА СТРАТЕГІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНИХ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ. [Образовательные ресурсы] (Не опубликован)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/32109/