Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые комуникации |
|
Description |
Умови розвитку комунікаційного середовища вимагають пристосування комунікаційної політики підприємств до продиктованих змін та спричиняють еволюцію маркетингових комунікацій (МК): спочатку в концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК), а потім у принцип TTL-комунікацій.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-07-04T14:43:41Z
2013-07-04T14:43:41Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тимохіна, Я.О. Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 237-239.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31289 |
|
Language |
uk
|
|