Запис Детальніше

Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій
 
Creator Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые комуникации
 
Description Умови розвитку комунікаційного середовища вимагають пристосування комунікаційної політики підприємств до продиктованих змін та спричиняють еволюцію маркетингових комунікацій (МК): спочатку в концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК), а потім у принцип TTL-комунікацій.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-04T14:43:41Z
2013-07-04T14:43:41Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тимохіна, Я.О. Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 237-239.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31289
 
Language uk