Специфіка створення брендів в Україні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка створення брендів в Україні
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Зарубіна, В.В. |
|
Subject |
бренд
рекламний ролик рекламный ролик брендинг товарний знак товарный знак маркетигові комунікації маркетинговые комуникации |
|
Description |
Значна мінливість ринкового середовища, соціально-економічні трансформації, загострення конкуренції, зростання схожості товарів, стрімка зміна смаків, настроїв та поведінки споживачів змушує вітчизняні підприємства освоювати і адаптувати новітні технології управління. Споживачам недостатньо переглянути рекламний ролик про той чи інший товар і в подальшому придбати його.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-07-04T14:41:17Z
2013-07-04T14:41:17Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Специфіка створення брендів в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.В. Зарубіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 233-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31280 |
|
Language |
uk
|
|