Запис Детальніше

Специфіка створення брендів в Україні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка створення брендів в Україні
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Зарубіна, В.В.
 
Subject бренд
рекламний ролик
рекламный ролик
брендинг
товарний знак
товарный знак
маркетигові комунікації
маркетинговые комуникации
 
Description Значна мінливість ринкового середовища, соціально-економічні трансформації, загострення конкуренції, зростання схожості товарів, стрімка зміна смаків, настроїв та поведінки споживачів змушує вітчизняні підприємства освоювати і адаптувати новітні технології управління. Споживачам недостатньо переглянути рекламний ролик про той чи інший товар і в подальшому придбати його.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-04T14:41:17Z
2013-07-04T14:41:17Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Специфіка створення брендів в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.В. Зарубіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 233-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31280
 
Language uk