Запис Детальніше

Формування команди з управління брендом роботодавця

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування команди з управління брендом роботодавця
Формирование команды по управлению брендом работодателя
Forming a team of employer brand management
 
Creator Мокіна, С. М.
Мокина, С. М.
Mokina, S.
Мостенська, Т. Л.
Мостенская, Т. Л.
Mostenska, T.
 
Subject бренд роботодавця
управління
персонал
крос-функціональ- на команда
бренд работодателя
управление
персонал
кросс-функци- ональная команда
employer brand
management,
staff,
cross-functional team
 
Description Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначені функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначена роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обґрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця. Основные понятия управления брендом работодателя рассмотрены в статье. Авторами определены функции и принципы формирования команды по созданию бренда работодателя. Определена роль бренда работодателя в восприятии предприятия во внешней среде. Целесообразность создания кросс-функциональной команды для управления брендом работодателя обоснованно. Basic concepts of employer brand management discussed in the article. The authors defined the functions and principles of team building to create employer brand and the role of employer brand perception in the enterprise in the environment. The feasibility of creating a cross-functional team to manage the employer brand justified.
 
Date 2013-07-04T06:07:21Z
2013-07-04T06:07:21Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мокіна, С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / Т. Л. Мостенська, С. М. Мокіна // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2012. - № 47. - С. 157-162.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8815
 
Language other