Запис Детальніше

Approaches to the communication learning

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Approaches to the communication learning
Научные подходы к изучению иностранного языка
Наукові підходи вивчення іноземної мови
 
Creator Власенко, Л. В.
Суліма, І. І.
Власенко, Л. В.
Сулима, И. И.
Vlasenko, L. V.
Sulima, I.
 
Subject підхід
мова
спілкування
розмова
функції
діалог
неформальний
формальний
подход
язык
общение
разговор
функции
диалог
формальный
неформальный
approach
language
communication
conversation
function
dialogue
formal
informal
 
Description Історія комунікативних досліджень включає в себе два основних виду впливу: риторичне і виховне. Комунікація стала дисципліною і була розділена на два науково-дослідних підходи, виховання і гуманізм. Виховний підхід побудований на ораторському мистецтві вчених і моделі соціальних наук, таких як психологія та соціологія, і гуманізм побудований на риторичних традиціях. Обидва підходи підкреслюють значимість зусиль індивідуума.
История коммуникативных исследований включает в себя два основных влияния: риторическое и воспитательное. Коммуникация стала дисциплиной и была разделена на два научно-исследовательских подхода, воспитание и гуманизм. Бихевиоризм построен на ораторском искусстве ученых и следует модели социальных наук, таких как психология и социология и гуманизм, построенный на риторических традициях. Оба подхода подчеркивают значимость усилий индивидуума.
The history of communication studies includes two primary influences: the rhetorical and the behaviorist traditions. The field of communication became a discipline and was divided into two research approaches - behaviorism and humanism. Behaviorism built on the work of elocution scholars and followed the model of the social sciences, such as psychology and sociology. Humanism built on the rhetorical tradition. Both emphasize the importance of individual forces.
 
Date 2013-07-04T08:56:41Z
2013-07-04T08:56:41Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Vlasenko, L. Approaches to the communication learning / L. Vlasenko, I. Sulima // Strategiczne pytania swiatowej nauki - 2013 : Materialy IX Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 07-15 lutego 2013. / Pedagogiczne nauki. - Przemysl, 2013. - Volume 14. - C. 64-68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8834
 
Language other