Approaches to the communication learning
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Approaches to the communication learning
Научные подходы к изучению иностранного языка Наукові підходи вивчення іноземної мови |
|
Creator |
Власенко, Л. В.
Суліма, І. І. Власенко, Л. В. Сулима, И. И. Vlasenko, L. V. Sulima, I. |
|
Subject |
підхід
мова спілкування розмова функції діалог неформальний формальний подход язык общение разговор функции диалог формальный неформальный approach language communication conversation function dialogue formal informal |
|
Description |
Історія комунікативних досліджень включає в себе два основних виду впливу: риторичне і виховне. Комунікація стала дисципліною і була розділена на два науково-дослідних підходи, виховання і гуманізм. Виховний підхід побудований на ораторському мистецтві вчених і моделі соціальних наук, таких як психологія та соціологія, і гуманізм побудований на риторичних традиціях. Обидва підходи підкреслюють значимість зусиль індивідуума. История коммуникативных исследований включает в себя два основных влияния: риторическое и воспитательное. Коммуникация стала дисциплиной и была разделена на два научно-исследовательских подхода, воспитание и гуманизм. Бихевиоризм построен на ораторском искусстве ученых и следует модели социальных наук, таких как психология и социология и гуманизм, построенный на риторических традициях. Оба подхода подчеркивают значимость усилий индивидуума. The history of communication studies includes two primary influences: the rhetorical and the behaviorist traditions. The field of communication became a discipline and was divided into two research approaches - behaviorism and humanism. Behaviorism built on the work of elocution scholars and followed the model of the social sciences, such as psychology and sociology. Humanism built on the rhetorical tradition. Both emphasize the importance of individual forces. |
|
Date |
2013-07-04T08:56:41Z
2013-07-04T08:56:41Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Vlasenko, L. Approaches to the communication learning / L. Vlasenko, I. Sulima // Strategiczne pytania swiatowej nauki - 2013 : Materialy IX Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 07-15 lutego 2013. / Pedagogiczne nauki. - Przemysl, 2013. - Volume 14. - C. 64-68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8834 |
|
Language |
other
|
|