Удосконалення механізму організації інформаційних потоків у маркетинговій діяльності на підприємстві
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення механізму організації інформаційних потоків у маркетинговій діяльності на підприємстві
Improving the mechanism organization of information streams in the marketing of enterprise Совершенствование механизма организации информационных потоков в маркетинговой деятельности на предприятии |
|
Creator |
Олийниченко, Е. Н.
Олійниченко, О. М. Oliinychenko, O. |
|
Subject |
управлінські рішення
інформаційні потоки маркетингова діяльність маркетинг збутова діяльність механізм організації оптимізація управленческие решения информационные потоки маркетинговая деятельность маркетинг сбытовая деятельность организационный механизм оптимизация making decisions informative streams marketing sales management organizational mechanism |
|
Description |
Інформаційні потоки є сукупністю циркулюючих на підприємстві відомостей, необхідних для розробки та реалізації управлінського рішення. Аналіз їх механізму організації дозволяє своєчасно виявити «вузькі місця» процесів управління та виконання, що дає можливість забезпечити реалізацію управлінських рішень на якісно високому рівні. Маркетингова інформація становить базу для прийняття управлінських рішень щодо реалізації продукції підприємства та взаємодії зі споживачами. В даній статті, використовуючи структурно-логічний аналіз, в графічному вигляді, формалізовано механізм організації інформаційних потоків у системі реалізації продукції та взаємодії зі споживачами на ПАТ ”Київський завод безалкогольних напоїв „Росинка”. На підставі аналізу механізму організації запропоновано його оптимізація. Information streams are set circulating in the enterprise information required for the development and implementation of management decisions. An analysis of their organizational mechanism allows to identify "bottlenecks" of the process execution, which allows the implementation of management decisions on a qualitatively higher level. Marketing information is a base for management decisions on the implementation enterprise production and interaction with consumers. In this article, using structural and logical analysis in graphic form, is formalized the mechanism organization of informational streams in the system of sales products and interaction with consumers on the PAO "Kiev factory of soft drinks “Rosinka”. Based on the of its analysis mechanism is proposed optimization. Информационные потоки являются совокупностью циркулирующих на предприятии сведений, необходимых для разработки и реализации управленческого решения. Анализ их механизма организации позволяет своевременно выявить «узкие места» процессов управления и выполнения, что дает возможность обеспечить реализацию управленческих решений на качественно высоком уровне. Маркетинговая информация служит базой для принятия управленческих решений относительно реализации продукции предприятия и взаимодействия с потребителями. В данной статье, используя структурно-логический анализ, в графическом виде, формализован механизм организации информационных потоков в системе реализации продукции и взаимодействия с потребителями на ПАТ «Киевский завод безалкогольных напитков «Росинка». На основании анализа механизма организации предложена его оптимизация. |
|
Date |
2013-07-05T06:16:12Z
2013-07-05T06:16:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олійниченко, О. М. Удосконалення механізму організації інформаційних потоків у маркетинговій діяльності на підприємстві / О. М. Олійниченко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. – № 42. – С. 171-176.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8935 |
|
Language |
other
|
|