Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
Планирование коммуникационного микса как составляющей маркетинга Planning communication as part of marketing mix |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б. Семененко, К. Ю. Скригун, Н. П. Розумей, С. Б. Семененко, К. Ю. Skrygun, N. Rozumey, S. Semenenko, K. |
|
Subject |
маркетинг
планування просування маркетингові комунікації маркетинг планирование продвижение маркетинговые коммуникации marketing planning promotion marketing communications |
|
Description |
Розглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. Рассмотрены сущность планирования коммуникационного микса как составляющей маркетинга. Уточнены и систематизированы этапы планирования маркетинговых коммуникаций. Конкретизированы действия на каждом этапе планирования продвижения продукции. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage. |
|
Date |
2013-07-01T14:40:50Z
2013-07-01T14:40:50Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Науковий журнал. – 2013. - № 2. – С. 301-307.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622 |
|
Language |
other
|
|