Запис Детальніше

Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
Планирование коммуникационного микса как составляющей маркетинга
Planning communication as part of marketing mix
 
Creator Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Семененко, К. Ю.
Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Семененко, К. Ю.
Skrygun, N.
Rozumey, S.
Semenenko, K.
 
Subject маркетинг
планування
просування
маркетингові комунікації
маркетинг
планирование
продвижение
маркетинговые коммуникации
marketing
planning
promotion
marketing communications
 
Description Розглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції.

Рассмотрены сущность планирования коммуникационного микса как составляющей маркетинга. Уточнены и систематизированы этапы планирования маркетинговых коммуникаций. Конкретизированы действия на каждом этапе планирования продвижения продукции.

It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.
 
Date 2013-07-01T14:40:50Z
2013-07-01T14:40:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Науковий журнал. – 2013. - № 2. – С. 301-307.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622
 
Language other