Запис Детальніше

Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі
Сетевой маркетинг в современной бизнес-среде
Network marketing in the modern business-environment
 
Creator Соломоненко, В. А.
Соломоненко, В. А.
Solomonenko, V.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject мережевий маркетинг
бізнес-середовище
розподіл товарів
сетевой маркетинг
бизнес-среда
распределение товаров
network marketing
business-environment
distributing of commodities
 
Description Розглянуто сутність, ознаки та переваги використання мережевого маркетингу, складено передбачення щодо можливих сценаріїв подальшого розвитку мережевого маркетингу як різновиду системи розподілу товарів.
Рассмотрена сущность, признаки и преимущества использования сетевого маркетинга, составлен прогноз относительно возможных сценариев последующего развития сетевого маркетинга как разновидности системы распределения товаров.
Essence, signs and advantages of the use of the network marketing, is considered, a prediction in relation to the possible scenarios of subsequent development of the network marketing is made as to the variety of the system of distributing of commodities.
 
Date 2013-07-05T10:16:28Z
2013-07-05T10:16:28Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Соломоненко, В. А. Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // MateriałyVIII Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami – 2012». – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – Przemyśl. «Nauka i studia» – 112 str. – С. 36-38
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958
 
Language other