Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі
Сетевой маркетинг в современной бизнес-среде Network marketing in the modern business-environment |
|
Creator |
Соломоненко, В. А.
Соломоненко, В. А. Solomonenko, V. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
мережевий маркетинг
бізнес-середовище розподіл товарів сетевой маркетинг бизнес-среда распределение товаров network marketing business-environment distributing of commodities |
|
Description |
Розглянуто сутність, ознаки та переваги використання мережевого маркетингу, складено передбачення щодо можливих сценаріїв подальшого розвитку мережевого маркетингу як різновиду системи розподілу товарів. Рассмотрена сущность, признаки и преимущества использования сетевого маркетинга, составлен прогноз относительно возможных сценариев последующего развития сетевого маркетинга как разновидности системы распределения товаров. Essence, signs and advantages of the use of the network marketing, is considered, a prediction in relation to the possible scenarios of subsequent development of the network marketing is made as to the variety of the system of distributing of commodities. |
|
Date |
2013-07-05T10:16:28Z
2013-07-05T10:16:28Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломоненко, В. А. Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // MateriałyVIII Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami – 2012». – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – Przemyśl. «Nauka i studia» – 112 str. – С. 36-38
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958 |
|
Language |
other
|
|