Запис Детальніше

Advertising as a method of forming cunsumer demands

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Advertising as a method of forming cunsumer demands
Реклама как средство формирования потребительского спроса
Реклама як засіб формування споживацьких потреб
 
Creator Осадчук, О. О.
Осадчук, О. О.
Osadchuk, O.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject реклама
споживачі
потреби
попит
реклама
потребители
потребности
спрос
advertising
users
necessities
demand
 
Description Висвітлено особливості формування споживацьких потреб на основі реклами та механізм впливу реклами на поведінку споживачів.
Отражены особенности формирования потребительского спроса посредством рекламы и механизм влияния рекламы на поведение потребителей.
The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.
 
Date 2013-07-05T10:20:30Z
2013-07-05T10:20:30Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Osadchuk, O. O. Advertising as a method of forming cunsumer demands / O. O. Osadchuk, О. F. Кrainiuchenko // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Том 3. Икономики. – Република България, София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 96 str. – P. 51-52.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959
 
Language other