Advertising as a method of forming cunsumer demands
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Advertising as a method of forming cunsumer demands
Реклама как средство формирования потребительского спроса Реклама як засіб формування споживацьких потреб |
|
Creator |
Осадчук, О. О.
Осадчук, О. О. Osadchuk, O. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
реклама
споживачі потреби попит реклама потребители потребности спрос advertising users necessities demand |
|
Description |
Висвітлено особливості формування споживацьких потреб на основі реклами та механізм впливу реклами на поведінку споживачів. Отражены особенности формирования потребительского спроса посредством рекламы и механизм влияния рекламы на поведение потребителей. The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users. |
|
Date |
2013-07-05T10:20:30Z
2013-07-05T10:20:30Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Osadchuk, O. O. Advertising as a method of forming cunsumer demands / O. O. Osadchuk, О. F. Кrainiuchenko // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Том 3. Икономики. – Република България, София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 96 str. – P. 51-52.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959 |
|
Language |
other
|
|