Научные основы маркетинга инноваций
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Научные основы маркетинга инноваций
Наукові основи маркетингу інновацій Scientific bases of marketing of the innovations |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Мельник, Леонід Григорович Мельник, Леонид Григорьевич Melnyk, Leonid Hryhorovych Башук, Тетяна Олександрівна Башук, Татьяна Александровна Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Біловодська, Олена Анатоліївна Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Карпіщенко, Марина Юріївна Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna Нагорний, Євген Ігорович Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych Олефіренко, Олег Михайлович Олефиренко, Олег Михайлович Olefirenko, Oleh Mykhailovych Пересадько, Галина Олександрівна Пересадько, Галина Александровна Peresadko, Galina Oleksandrivna Троян, Марія Юріївна Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna Горобченко, Денис Володимирович Горобченко, Денис Владимирович Horobchenko, Denys Volodymyrovych |
|
Subject |
маркетинг инноваций
товарная инновационная политика рыночное тестирование инноваций ценообразование на инновации продвижение инноваций сбытовой потенциал предприятия система распределения инноваций маркетинг інновацій товарна інноваційна політика ринкове тестування інновацій ціноутворення на інновації просування інновацій збутовий потенціал підприємства система розподілу інновацій marketing of innovations commodity innovation policy, market testing of innovations price formation in innovation advance of innovations marketable potential of enterprise distribution system of the innovations |
|
Description |
У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій. Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції. В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены авторские подходы к формированию товарной инновационной политики предприятия, рыночному тестированию промышленных продуктовых инноваций. Раскрыты особенности ценообразования на инновации в сфере телекоммуникационных услуг, стратегические аспекты продвижения продуктовых инноваций. Предложен методический подход к оценке сбытового потенциала предприятия, показана его роль в продвижении продуктовых инноваций. Определена специфика системы распределения инновационной продукции. In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. Author's approaches to molding of the commodity innovation policy of enterprise, market testing of industrial product innovations are presented. The special features of price formation to the innovation in the sphere of telecommunication services, the strategic aspects of the advance of product innovations are opened. Systematic approach to the estimation of the marketable potential of enterprise is proposed, its role in the advance of product innovations is shown. The specific character of the distribution system of innovation production is determined. |
|
Publisher |
ООО "Печатный дом "Папирус"
|
|
Date |
2013-07-10T11:23:56Z
2013-07-10T11:23:56Z 2013 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 2. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 284 с.
978-966-2787-01-6 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390 |
|
Language |
ru
|
|