Запис Детальніше

Научные основы маркетинга инноваций

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Научные основы маркетинга инноваций
Наукові основи маркетингу інновацій
Scientific bases of marketing of the innovations
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Мельник, Леонід Григорович
Мельник, Леонид Григорьевич
Melnyk, Leonid Hryhorovych
Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Пересадько, Галина Олександрівна
Пересадько, Галина Александровна
Peresadko, Galina Oleksandrivna
Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна
Troian, Mariia Yuriivna
Горобченко, Денис Володимирович
Горобченко, Денис Владимирович
Horobchenko, Denys Volodymyrovych
 
Subject маркетинг инноваций
товарная инновационная политика
рыночное тестирование инноваций
ценообразование на инновации
продвижение инноваций
сбытовой потенциал предприятия
система распределения инноваций
маркетинг інновацій
товарна інноваційна політика
ринкове тестування інновацій
ціноутворення на інновації
просування інновацій
збутовий потенціал підприємства
система розподілу інновацій
marketing of innovations
commodity innovation policy,
market testing of innovations
price formation in innovation
advance of innovations
marketable potential of enterprise
distribution system of the innovations
 
Description У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій.
Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції.
В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены авторские подходы к формированию товарной инновационной политики предприятия, рыночному тестированию промышленных продуктовых инноваций.
Раскрыты особенности ценообразования на инновации в сфере телекоммуникационных услуг, стратегические аспекты продвижения продуктовых инноваций. Предложен методический подход к оценке сбытового потенциала предприятия, показана его роль в продвижении продуктовых инноваций. Определена специфика системы распределения инновационной продукции.
In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. Author's approaches to molding of the commodity innovation policy of enterprise, market testing of industrial product innovations are presented. The special features of price formation to the innovation in the sphere of telecommunication services, the strategic aspects of the advance of product innovations are opened. Systematic approach to the estimation of the marketable potential of enterprise is proposed, its role in the advance of product innovations is shown. The specific character of the distribution system of innovation production is determined.
 
Publisher ООО "Печатный дом "Папирус"
 
Date 2013-07-10T11:23:56Z
2013-07-10T11:23:56Z
2013
 
Type Monograph
 
Identifier Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 2. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 284 с.
978-966-2787-01-6
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
 
Language ru