Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
Сущность мотивации как наиболее важного фактор влияния на поведение потребителя The essence of motivation as the most important factor of influence on consumer behavior |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Капінус, Л. В. Кочмарук, М. В. Скрыгун, Н. П. Кочмарук, М. В. Капинус, Л. В. Skrygun, N. Kapinus, L. Kochmaruck, M. |
|
Subject |
мотивація
стимули мотиви індивідуальні потреби мотивация стимулы мотивы индивидуальные потребности motivation incentives motivation individual needs |
|
Description |
Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації. Рассмотрены научные подходы к изучению сущности мотивации, исследованы схемы мотивационного процесса потенциального потребителя. На основании исследований выделены факторы, с помощью которых маркетологи могут влиять на процесс мотивации. Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation. |
|
Date |
2013-07-01T14:43:50Z
2013-07-01T14:43:50Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Збірник наукових праць НДЕІ. - К. : НДЕІ, 2013. - № 4 (143). – С. 230-233.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8624 |
|
Language |
other
|
|