Запис Детальніше

Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
Сущность мотивации как наиболее важного фактор влияния на поведение потребителя
The essence of motivation as the most important factor of influence on consumer behavior
 
Creator Скригун, Н. П.
Капінус, Л. В.
Кочмарук, М. В.
Скрыгун, Н. П.
Кочмарук, М. В.
Капинус, Л. В.
Skrygun, N.
Kapinus, L.
Kochmaruck, M.
 
Subject мотивація
стимули
мотиви
індивідуальні потреби
мотивация
стимулы
мотивы
индивидуальные потребности
motivation
incentives
motivation
individual needs
 
Description Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації.

Рассмотрены научные подходы к изучению сущности мотивации, исследованы схемы мотивационного процесса потенциального потребителя. На основании исследований выделены факторы, с помощью которых маркетологи могут влиять на процесс мотивации.

Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation.
 
Date 2013-07-01T14:43:50Z
2013-07-01T14:43:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Збірник наукових праць НДЕІ. - К. : НДЕІ, 2013. - № 4 (143). – С. 230-233.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8624
 
Language other