Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача
Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача Vikoristannya traditsіynih she does not have traditsіynih marketing doslіdzhen vivchennі povedіnki spozhivacha |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Кочмарук, М. В. Василько, Т. Д. Скрыгун, Н. П. Кочмарук, М. В. Васылько, Т. Д. Skrygun, N. Kochmaruck, M. Vasilko, T. |
|
Subject |
споживач
поведінка споживача нейромаркетинг дослідження потребитель поведение потребителя нейромаркетинг исследования consumer consumer behavior neyromarketynh research |
|
Description |
Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів.Рассмотрены и проанализированы два типа исследований поведения потребителя: стандартные маркетинговые исследования и исследования с точки зрения нейромаркетинга. Обоснованы преимущества и недостатки каждого из них и разработаны рекомендации по выбору оптимального метода исследования с учетом типов исследуемых объектов.It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.
|
|
Date |
2013-07-01T14:53:14Z
2013-07-01T14:53:14Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Використання традиційних та нетрадиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Т. Д. Василько // Кримський економічний вісник. – С. : «Видавничий дім «Гельветика», 2013. - № 2, Ч. 2 (03). – С. 155-157.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8627 |
|
Language |
other
|
|