Запис Детальніше

Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача
Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача
Vikoristannya traditsіynih she does not have traditsіynih marketing doslіdzhen vivchennі povedіnki spozhivacha
 
Creator Скригун, Н. П.
Кочмарук, М. В.
Василько, Т. Д.
Скрыгун, Н. П.
Кочмарук, М. В.
Васылько, Т. Д.
Skrygun, N.
Kochmaruck, M.
Vasilko, T.
 
Subject споживач
поведінка споживача
нейромаркетинг
дослідження
потребитель
поведение потребителя
нейромаркетинг
исследования
consumer
consumer behavior
neyromarketynh
research
 
Description Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів.Рассмотрены и проанализированы два типа исследований поведения потребителя: стандартные маркетинговые исследования и исследования с точки зрения нейромаркетинга. Обоснованы преимущества и недостатки каждого из них и разработаны рекомендации по выбору оптимального метода исследования с учетом типов исследуемых объектов.It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.
 
Date 2013-07-01T14:53:14Z
2013-07-01T14:53:14Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Використання традиційних та нетрадиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Т. Д. Василько // Кримський економічний вісник. – С. : «Видавничий дім «Гельветика», 2013. - № 2, Ч. 2 (03). – С. 155-157.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8627
 
Language other