Запис Детальніше

Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
Нейромаркетинг как помощник понимания психологии покупки брендов
Neyromarketing as a helper of understanding of psychology of purchase of brands
 
Creator Черненко, К. В.
Черненко, К. В.
Chernenko, K.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject маркетинг
нейромаркетинг
бренд
споживачі
маркетинг
нейромаркетинг
бренд
потребители
marketing
neyromarketing
brand
users
 
Description Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули.
Рассмотрен нейромаркетинг как новый вид маркетинга, предметом исследований которого является изучение неосознанных когнитивных и эмоциональных реакций человека на определенные стимулы.
Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.
 
Date 2013-07-10T10:43:44Z
2013-07-10T10:43:44Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Черненко, К. В. Ефективність реклами в Інтернеті / К. В. Черненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiały IX Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Naukova mysl informacyjnej powieki – 2013». Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : «Nauka i studia», 2013. – Volume 4. – С. 11-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9039
 
Language other