Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
Нейромаркетинг как помощник понимания психологии покупки брендов Neyromarketing as a helper of understanding of psychology of purchase of brands |
|
Creator |
Черненко, К. В.
Черненко, К. В. Chernenko, K. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
маркетинг
нейромаркетинг бренд споживачі маркетинг нейромаркетинг бренд потребители marketing neyromarketing brand users |
|
Description |
Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Рассмотрен нейромаркетинг как новый вид маркетинга, предметом исследований которого является изучение неосознанных когнитивных и эмоциональных реакций человека на определенные стимулы. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli. |
|
Date |
2013-07-10T10:43:44Z
2013-07-10T10:43:44Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Черненко, К. В. Ефективність реклами в Інтернеті / К. В. Черненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiały IX Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Naukova mysl informacyjnej powieki – 2013». Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : «Nauka i studia», 2013. – Volume 4. – С. 11-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9039 |
|
Language |
other
|
|