Запис Детальніше

Особливості створення та розвитку сучасного бренду

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості створення та розвитку сучасного бренду
Особенности создания и развития современного бренда
Features of creation and development of modern brand
 
Creator Кочмарук, М. В.
Кочмарук, М. В.
Kochmaruck, M.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject маркетинг
бренд
споживачі
маркетинг
бренд
потребители
marketing
brand
users
 
Description Досліджено особливості створення та розвитку сучасного бренду.
Исследованы особенности создания и развития современного бренда.
The features of creation and development of modern brand are investigational.
 
Date 2013-07-10T12:01:10Z
2013-07-10T12:01:10Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Кочмарук, М. В. Особливості створення та розвитку сучасного бренду / М. В. Кочмарук, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická conference «Dny vědy -2013». - Ekonomické vědy. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2013. - Díl 5. – Р. 11-13.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9044
 
Language other