Особливості створення та розвитку сучасного бренду
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості створення та розвитку сучасного бренду
Особенности создания и развития современного бренда Features of creation and development of modern brand |
|
Creator |
Кочмарук, М. В.
Кочмарук, М. В. Kochmaruck, M. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
маркетинг
бренд споживачі маркетинг бренд потребители marketing brand users |
|
Description |
Досліджено особливості створення та розвитку сучасного бренду. Исследованы особенности создания и развития современного бренда. The features of creation and development of modern brand are investigational. |
|
Date |
2013-07-10T12:01:10Z
2013-07-10T12:01:10Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кочмарук, М. В. Особливості створення та розвитку сучасного бренду / М. В. Кочмарук, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická conference «Dny vědy -2013». - Ekonomické vědy. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2013. - Díl 5. – Р. 11-13.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9044 |
|
Language |
other
|
|