Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень
Результативность и особенности нетрадиционных методов маркетинговых исследования Effectiveness and features of untraditional methods of marketings researches |
|
Creator |
Василько, Т. Д.
Василько, Т. Д. Vasilko, T. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
маркетингові дослідження
класичні методи збору первинної інформації нетрадиційні методи маркетингових досліджень нейромаркетинг маркетинговые исследования классические методы сбора первичной информации нетрадиционные методы маркетинговых исследований нейромаркетинг marketings researches classic methods of collection of primary information untraditional methods of marketings researches neyromarketing |
|
Description |
Визначено переваги та особливості застосування нетрадиційних методів маркетингових досліджень, зокрема, нейромаркетингу . Определены преимущества и особенности применения нетрадиционных методов маркетинговых исследований, в частности, нейромаркетинга Certainly advantages and features of application of untraditional methods of marketings researches, in particular, to neyromarketing |
|
Date |
2013-07-10T10:51:56Z
2013-07-10T10:51:56Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Василько, Т. Д. Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень / Т. Д. Василько, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2013». – Díl 4. Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – С. 19-20.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9040 |
|
Language |
other
|
|