Запис Детальніше

Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень
Результативность и особенности нетрадиционных методов маркетинговых исследования
Effectiveness and features of untraditional methods of marketings researches
 
Creator Василько, Т. Д.
Василько, Т. Д.
Vasilko, T.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject маркетингові дослідження
класичні методи збору первинної інформації
нетрадиційні методи маркетингових досліджень
нейромаркетинг
маркетинговые исследования
классические методы сбора первичной информации
нетрадиционные методы маркетинговых исследований
нейромаркетинг
marketings researches
classic methods of collection of primary information
untraditional methods of marketings researches
neyromarketing
 
Description Визначено переваги та особливості застосування нетрадиційних методів маркетингових досліджень, зокрема, нейромаркетингу .
Определены преимущества и особенности применения нетрадиционных методов маркетинговых исследований, в частности, нейромаркетинга
Certainly advantages and features of application of untraditional methods of marketings researches, in particular, to neyromarketing
 
Date 2013-07-10T10:51:56Z
2013-07-10T10:51:56Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Василько, Т. Д. Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень / Т. Д. Василько, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2013». – Díl 4. Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – С. 19-20.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9040
 
Language other