Запис Детальніше

Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку
Манипуляция как маркетинговое средство влияния на потребительское поведение
Manipulation as marketing mean of influence is on a consumer conduct
 
Creator Соломоненко, В. А.
Соломоненко, В. А.
Solomonenko, V.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
 
Subject реклама
маніпуляція
поведінка споживачів
методи маніпулювання
реклама
манипуляция
поведение потребителей
методы манипулирования
advertising
manipulation
conduct of users
methods of manipulation
 
Description Розглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів.
Рассмотрена экономическая и моральная составляющая процесса манипуляционного влияния на потребителя с помощью разнообразных методов.
The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.
 
Date 2013-07-11T06:13:53Z
2013-07-11T06:13:53Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Соломоненко, В. А. Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2013». Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science», 2013. - Díl 5. - С. 10-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9054
 
Language other