Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку
Манипуляция как маркетинговое средство влияния на потребительское поведение Manipulation as marketing mean of influence is on a consumer conduct |
|
Creator |
Соломоненко, В. А.
Соломоненко, В. А. Solomonenko, V. Крайнюченко, О. Ф. Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. |
|
Subject |
реклама
маніпуляція поведінка споживачів методи маніпулювання реклама манипуляция поведение потребителей методы манипулирования advertising manipulation conduct of users methods of manipulation |
|
Description |
Розглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів. Рассмотрена экономическая и моральная составляющая процесса манипуляционного влияния на потребителя с помощью разнообразных методов. The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods. |
|
Date |
2013-07-11T06:13:53Z
2013-07-11T06:13:53Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломоненко, В. А. Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2013». Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science», 2013. - Díl 5. - С. 10-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9054 |
|
Language |
other
|
|