Запис Детальніше

PR colours: purposes, methods, efficiency

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PR colours: purposes, methods, efficiency
Кольори PR: цілі, методи, ефективність
Цвета PR: цели, методы, эффективность
 
Creator Maznyk, L.
Мазник, Л. В.
Мазник, Л. В.
Maznyk, K.
Мазник, К. С.
Мазник, К. С.
 
Subject method
Public Relations
color
purpose
effectiveness
метод
кольори
ціль
ефективність
метод
цвета
цель
эффективность
 
Description The classification of Public Relations by colors, so-called "color PR" (defined color can cause a person’s negative or positive associations) is discussed and illustrated with examples from the work of enterprises and political parties in article. Therefore varieties of PR were allocated depending on the aims (color PR). The company's management chooses for itself which of these directions is more appropriate for the organization in these terms: white, black, khaki, yellow, green, gray, etc. All these varieties have their PR purposes and lead to different results. В роботі розглянуто та проілюстровано прикладами з діяльності підприємств та політичних партій класифікацію Public Relations – за кольорами, так званий, "кольоровий PR", оскільки певний колір може викликати у людини негативні чи позитивні асоціації. Тому виділені різновидти PR в залежності від цільових установок, тобто кольоровий PR. Керівництво компанії обирає для себе, який з цих напрямків більш прийнятний для організації в даних умовах: білий, чорний, колір хакі, жовтий, зелений, сірий тощо. Всі ці види PR мають свої цільові установки і відповідно призведуть до різних результатів. В работе рассмотрена и проиллюстрирована примерами из деятельности предприятий и политических партий классификация Public Relations – по цветам, так называемый, "цветной PR", поскольку определенный цвет может вызвать у человека отрицательные или положительные ассоциации. Поэтому выделены разновидности PR в зависимости от целевых установок, т.е. цветной PR. Руководство компании выбирает для себя, какое из этих направлений более приемлемо для организации в данных условиях: белый, черный, цвета хаки, желтый, зеленый, серый и т.д. Все эти виды PR имеют свои целевые установки и соответственно приведут к различным результатам.
 
Date 2013-07-11T09:06:30Z
2013-07-11T09:06:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Maznik, L. PR colours: purposes, methods, efficiency / L. Maznik K. Maznyk // NEEFood – 2013 The Second North and East European Congress on Food 26-29 MAY 2013, NUFT, Kyiv, Ukraine. - Kyiv : NUFT, 2013. - P. 102.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9062
 
Language other