Запис Детальніше

Перспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій)

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій)
Перспективи внедрения метода кейс-стади (англ. сase method) в учебно-педагогической и научной деятельности НУПТ (Национального университета пищевых технологий)
Prospects of case method implementation of the method in teaching and research activities of NUFT (National University of Food Technologies)
 
Creator Мазник, Л. В.
Мазник, Л. В.
Maznyk, L.
 
Subject аспект
кейс-метод
дослідження
діяльність
навчання
обучение
исследования
деятельность
teaching aspect
case-method
research activities
 
Description В представленій роботі кейс-метод розглядається як міжпарадигмальна та міждисциплінарна евристика, що полягає у точному визначенні феномену, який підлягає вивченню. Евристика розуміється нами як підхід найвищого ступеня узагальненості, який можна використовувати в навчанні, конструюванні, дослідженнях та при розв'язанні проблем. Результати впровадження цього підходу стосуються декількох аспектів діяльності, які детально розглянуті в роботі. До таких аспектів віднесено: дослідницький, дидактичний, комунікаційний, діагностичний, прикладний аспект (кейс-метод в бізнесі). В представленной работе кейс-метод рассматривается как межпарадигмальная и междисциплинарная эвристика, которая заключается в точном определении феномена, подлежащего изучению. Эвристика понимается нами как подход наивисшей степени обобщенности, который можно использовать в обучении, конструировании, исследованиях и при решении проблем. Результаты внедрения этого подхода касаются нескольких аспектов деятельности, которые детально рассмотрены в работе. К таким аспектам отнесены: исследовательский, дидактический, коммуникационный, диагно-стический, прикладний аспект (кейс-метод в бизнесе).The case method is considered as interparadigmal and interdisciplinary heuristic, which lie in the exact definition of the phenomenon need to be observated in this study. The heuristic is understood by us as the approach of te highest degree of generalization that can be used in teaching, engineering, research and problem solving. Results of this approach implementation relate to several aspects of the activities that are considered in article in details. These aspects include: research, teaching, communicating, diagnostic, application (case method in buisness) aspects.
 
Date 2013-07-11T09:45:52Z
2013-07-11T09:45:52Z
2012
 
Identifier Мазник, Л. В. Перспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій) / Л. В. Мазник // Міжнародна науково-методична конференція «Інновації в освіті», 16-17 жовтня 2012р. м. Київ, КНТЕУ. – 2012. - С. 297-299.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
 
Language other