Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів
Управление маркетинговой деятельностью исследовательских компаний на основе рейтинговой оценки нематериальных активов Management of marketing activities of research companies on the basis of rating evaluation of intangible assets |
|
Creator |
Кудирко, О.В.
|
|
Subject |
рейтингове управління
дослідницькі компанії нематеріальні активи інтелектуальний капітал конкурентоспроможність рейтинговое управление исследовательские компании нематериальные активы интеллектуальный капитал intangible assets rating research management research companies intangible assets |
|
Description |
У статті розглянуто роль нематеріальних активів в управлінні маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі їх рейтингової оцінки. Визначено, що управління засноване лише на фінансових інвестиціях, не сприятиме ефективному функціонуванню компанії на ринку. Натомість розвиток та нарощення нематеріальних активів дослідницьких компаній сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку. Відповідно до цього пропонується схема визначення рейтингу дослідницьких компаній за рівнем розвитку нематеріальних активів. Показано взаємозв’язок стратегії розвитку таких компаній зі станом їх нематеріальних активів. В статье рассмотрена сущность управления маркетинговой деятельностью исследовательских компаний на основе рейтинговой оценки. Определено, что управление, основанное лишь на финансовых инвестициях, не будет способствовать эффективному функционированию компании на рынке. В свою очередь, развитие и наращивание нематериальных активов исследовательских компаний будет способствовать повышению их конкурентоспособности на рынке. Согласно этому предлагаются схема определения рейтинга исследовательских компаний по уровню развития нематериальных активов и взаимосвязь стратегии развития таких компаний с состоянием нематериальных активов. The article considered the essence of management of marketing research companies on the basis of intangible assets ratings. Despite the quantitative growth of the research market remain actual such problem as the market niche definition, the formation of own customer network, the effective positioning on the market. There are no objections that it is impossible to win the competition relying only on the strengths of tangible assets using. Competitive of the research companies is determined by using not only productive assets and financial resources, but also intangible assets. Thus, there is a need of using special tools for competitiveness improving. In such circumstances, the development and increase of intangible assets as estimated part of research companies can be a tool for services of research companies promotion |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-07-22T06:25:28Z
2013-07-22T06:25:28Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудирко, О.В. Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів [Текст] / О.В. Кудирко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 95-105.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31494 |
|
Language |
uk
|
|