Запис Детальніше

Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів
Управление маркетинговой деятельностью исследовательских компаний на основе рейтинговой оценки нематериальных активов
Management of marketing activities of research companies on the basis of rating evaluation of intangible assets
 
Creator Кудирко, О.В.
 
Subject рейтингове управління
дослідницькі компанії
нематеріальні активи
інтелектуальний капітал
конкурентоспроможність
рейтинговое управление
исследовательские компании
нематериальные активы
интеллектуальный капитал
intangible assets
rating
research management
research companies
intangible assets
 
Description У статті розглянуто роль нематеріальних активів в управлінні маркетинговою діяльністю
дослідницьких компаній на основі їх рейтингової оцінки. Визначено, що управління засноване лише
на фінансових інвестиціях, не сприятиме ефективному функціонуванню компанії на ринку.
Натомість розвиток та нарощення нематеріальних активів дослідницьких компаній
сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку. Відповідно до цього
пропонується схема визначення рейтингу дослідницьких компаній за рівнем розвитку
нематеріальних активів. Показано взаємозв’язок стратегії розвитку таких компаній зі станом
їх нематеріальних активів.
В статье рассмотрена сущность управления маркетинговой деятельностью
исследовательских компаний на основе рейтинговой оценки. Определено, что управление,
основанное лишь на финансовых инвестициях, не будет способствовать эффективному
функционированию компании на рынке. В свою очередь, развитие и наращивание
нематериальных активов исследовательских компаний будет способствовать повышению их
конкурентоспособности на рынке. Согласно этому предлагаются схема определения рейтинга
исследовательских компаний по уровню развития нематериальных активов и взаимосвязь
стратегии развития таких компаний с состоянием нематериальных активов.
The article considered the essence of management of marketing research companies on the basis of
intangible assets ratings.
Despite the quantitative growth of the research market remain actual such problem as the market
niche definition, the formation of own customer network, the effective positioning on the market. There
are no objections that it is impossible to win the competition relying only on the strengths of tangible assets using. Competitive of the research companies is determined by using not only productive assets
and financial resources, but also intangible assets. Thus, there is a need of using special tools for
competitiveness improving. In such circumstances, the development and increase of intangible assets as
estimated part of research companies can be a tool for services of research companies promotion
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-22T06:25:28Z
2013-07-22T06:25:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кудирко, О.В. Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів [Текст] / О.В. Кудирко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 95-105.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31494
 
Language uk