Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері
Развитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry |
|
Creator |
Мішеніна, Наталя Вікторівна
Мишенина, Наталия Викторовна Mishenina, Natalia Viktorivna Мішенін, Євген Васильович Мишенин, Евгений Васильевич Mishenin, Yevhen Vasylovych Ярова, І.Є. |
|
Subject |
лісоресурсна сфера
екологічний менеджмент екологічно орієнтований маркетинг екосистемна продукція та послуги еколого-економічний механізм маркетингового управління ціна на екосистемну продукцію та послуги лесоресурсная сфера экологический менеджмент экологически ориентированный маркетинг экосистемная продукция и услуги эколого-экономический механизм маркетингового управления цена на экосистемную продукцию и услуги forestry environmental management environmentally oriented marketing ecosystem goods and services ecological-economic mechanism of marketing management price of ecosystem goods and services |
|
Description |
У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу; організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер екосистемної продукції. В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно- содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции. The aim of this article is deepening the theoretical and methodological foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with the definition of their evaluation |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-07-23T09:46:51Z
2013-07-23T09:46:51Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505 |
|
Language |
uk
|
|