Запис Детальніше

Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері
Развитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере
Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry
 
Creator Мішеніна, Наталя Вікторівна
Мишенина, Наталия Викторовна
Mishenina, Natalia Viktorivna
Мішенін, Євген Васильович
Мишенин, Евгений Васильевич
Mishenin, Yevhen Vasylovych
Ярова, І.Є.
 
Subject лісоресурсна сфера
екологічний менеджмент
екологічно орієнтований маркетинг
екосистемна продукція та послуги
еколого-економічний механізм маркетингового управління
ціна на екосистемну продукцію та послуги
лесоресурсная сфера
экологический менеджмент
экологически ориентированный маркетинг
экосистемная продукция и услуги
эколого-экономический механизм маркетингового управления
цена на экосистемную продукцию и услуги
forestry
environmental management
environmentally oriented marketing
ecosystem goods and services
ecological-economic mechanism of marketing management
price of ecosystem goods and services
 
Description У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної
продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу;
організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього
рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер
екосистемної продукції.
В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга
экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно-
содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические
подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных
лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции.
The aim of this article is deepening the theoretical and methodological
foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with
the definition of their evaluation
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-07-23T09:46:51Z
2013-07-23T09:46:51Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
 
Language uk