Вплив особливостей психологічного клімату на функціональний та емоційний стани вчителя
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив особливостей психологічного клімату на функціональний та емоційний стани вчителя
|
|
Creator |
Емішянц, О.Б.
|
|
Subject |
міжособистісні відносини
психологічний клімат компоненти психологічного клімату емоційний, когнітивний, поведінковий, функціональний стан емоційний стан суб’єктивне благополуччя щастя задоволеність життям interpersonal relations psychological climate components of psychological climate emotional, cognitive, behavioral, functional state emotional state subjective well-being happiness life satisfaction 159.9 |
|
Description |
У статті показано доцільність вивчення психологічного клімату педагогічного колективу. Виявлено, що особливості прояву психологічного клімату в колективі, зокрема, його емоційний компонент виступає основним чинником позитивного настрою, гарного самопочуття, активності та задоволеності в усіх сферах життя вчителів.
In the article the expediency of the study of the psychological climate of the pedagogical collective is shown. It is shown, that the peculiarities of the manifestation of psychological climate in the collective, in particular, its emotional component is the main factor of the positive mood, well-being, activity and satisfaction in all spheres of life of the teachers. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013-07-23T09:50:23Z
2013-07-23T09:50:23Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Емішянц О.Б. Вплив особливостей психологічного клімату на функціональний та емоційний стани вчителя / О.Б. Емішянц // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – С. 213-222
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3117 |
|
Language |
uk
|
|