Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини
Анализ профиля типичных потребителей туристических услуг Сумской области ANALYSIS OF THE PROFILE OF THE STANDARD USERS OF TOURIST SERVICES TO THE SUMY REGION |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Білан, М.І. Билан, М.И. Bilan, M.I. |
|
Subject |
маркетинговий аналіз
споживчі запити ринок туризму види туризму профілі споживачів маркетинговый анализ потребительские запросы рынок туризма виды туризма профили потребителей marketing analysis consumer demands market for tourism forms of tourism profiles of users |
|
Description |
У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг, які є характерними для Сумської області. За результатами аналізу визначено профілі основних груп споживачів, виділених за їх соціальним станом та статтю. Отримані результати можуть бути використані туристичними агенціями для планування їх діяльності (у розрізі асортименту туристичних послуг та їх кількісних параметрів). Окрім того, вони можуть бути використані органами місцевої та регіональної влади при розробці програм формування та розвитку ринку туристичних послуг у Сумській області.
В статье изложены результаты маркетингового анализа запросов потребителей туристических услуг, которые характерны для Сумской области. По результатам анализа определены профили основных групп потребителей, выделенных по их социальному положению и полу. Полученные результаты могут быть использованы туристическими агентствами для планирования их деятельности (в разрезе ассортимента туристических услуг и их количественных параметров). Кроме того, они могут быть использованы органами местной и региональной власти при разработке программ формирования и развития рынка туристических услуг в Сумской области. The paper presents the results of the marketing analysis demands of consumers of tourism services that are characteristic of the Sumy region. The analysis defined profiles major consumer groups, selected according to their social status and gender. The results can be used by travel agencies to plan their activities (within the range of travel services and their quantitative parameters). In addition, they can be used by local and regional authorities in the development of programs to create and develop the tourist market in the Sumy region. |
|
Publisher |
Подільський державний аграрно-технологічний інститут
|
|
Date |
2013-07-30T07:57:11Z
2013-07-30T07:57:11Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С.М. Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини / С.М. Ілляшенко, М.І. Білан // Інноваційна економіка, 2013. - № 5 (43). – С. 117- 122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31545 |
|
Language |
uk
|
|