Запис Детальніше

Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини
Анализ профиля типичных потребителей туристических услуг Сумской области
ANALYSIS OF THE PROFILE OF THE STANDARD USERS OF TOURIST SERVICES TO THE SUMY REGION
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Білан, М.І.
Билан, М.И.
Bilan, M.I.
 
Subject маркетинговий аналіз
споживчі запити
ринок туризму
види туризму
профілі споживачів
маркетинговый анализ
потребительские запросы
рынок туризма
виды туризма
профили потребителей
marketing analysis
consumer demands
market for tourism
forms of tourism
profiles of users
 
Description У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг, які є характерними для Сумської області. За результатами аналізу визначено профілі основних груп споживачів, виділених за їх соціальним станом та статтю. Отримані результати можуть бути використані туристичними агенціями для планування їх діяльності (у розрізі асортименту туристичних послуг та їх кількісних параметрів). Окрім того, вони можуть бути використані органами місцевої та регіональної влади при розробці програм формування та розвитку ринку туристичних послуг у Сумській області.
В статье изложены результаты маркетингового анализа запросов потребителей туристических услуг, которые характерны для Сумской области. По результатам анализа определены профили основных групп потребителей, выделенных по их социальному положению и полу. Полученные результаты могут быть использованы туристическими агентствами для планирования их деятельности (в разрезе ассортимента туристических услуг и их количественных параметров). Кроме того, они могут быть использованы органами местной и региональной власти при разработке программ формирования и развития рынка туристических услуг в Сумской области.
The paper presents the results of the marketing analysis demands of consumers of tourism services that are characteristic of the Sumy region. The analysis defined profiles major consumer groups, selected according to their social status and gender. The results can be used by travel agencies to plan their activities (within the range of travel services and their quantitative parameters). In addition, they can be used by local and regional authorities in the development of programs to create and develop the tourist market in the Sumy region.
 
Publisher Подільський державний аграрно-технологічний інститут
 
Date 2013-07-30T07:57:11Z
2013-07-30T07:57:11Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Аналіз профілю типових споживачів туристичних послуг Сумщини / С.М. Ілляшенко, М.І. Білан // Інноваційна економіка, 2013. - № 5 (43). – С. 117- 122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31545
 
Language uk