Запис Детальніше

A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development
Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку
Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Шипулина, Юлия Сергеевна
Shypulina, Yuliia Serhiivna
 
Subject marketing of knowledge
structure of knowledges
tool of marketing
advancement of knowledge
application of knowledge
management of knowledge
producting of knowledge
маркетинг знань
структура знань
інструменти маркетингу
просування знань
застосування знань
управління знаннями
продукування знань
маркетинг знаний
структура знаний
инструменты маркетинга
продвижение знание
применение знаний
управление знаниями
продуцирование знаний
 
Description Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності.
Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности.
Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity.
 
Publisher Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej
 
Date 2013-08-01T10:56:18Z
2013-08-01T10:56:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215.
978-83-63713-42-3
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
 
Language en