A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development
Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Шипуліна, Юлія Сергіївна Шипулина, Юлия Сергеевна Shypulina, Yuliia Serhiivna |
|
Subject |
marketing of knowledge
structure of knowledges tool of marketing advancement of knowledge application of knowledge management of knowledge producting of knowledge маркетинг знань структура знань інструменти маркетингу просування знань застосування знань управління знаннями продукування знань маркетинг знаний структура знаний инструменты маркетинга продвижение знание применение знаний управление знаниями продуцирование знаний |
|
Description |
Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності.
Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности. Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity. |
|
Publisher |
Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej
|
|
Date |
2013-08-01T10:56:18Z
2013-08-01T10:56:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215.
978-83-63713-42-3 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 |
|
Language |
en
|
|