Запис Детальніше

Обґрунтування маркетингових рішень

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування маркетингових рішень
The marketing decisions' substuntiation
Обоснование маркетинговых решений
 
Creator Стахурський, В. О.
Стахурский, В. А.
Stahursky, V.
 
Subject матриця БКГ
інформаційне забезпечення
первинна інформація
вторинна інформація
ринкові дослідження
матрица БКГ
информационное обеспечение
первичная информация
вторичная информация
рыночные исследования
BCG matrix
informational provision
primary information
repeated information
market investigations
 
Description Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках.
Проанализированы основные инструменты маркетинговых исследований как базиса для обоснования качественных маркетинговых решений, рассмотрена необходимость информационного обеспечения при принятии маркетинговых решений, исследованы возможные способы присутствия на новых рынках.
The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision
during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.
 
Date 2013-08-05T12:06:26Z
2013-08-05T12:06:26Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський : Тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції "Управління сучасним підприємством", 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ. - С. 207-208.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9308
 
Language other