Обґрунтування маркетингових рішень
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування маркетингових рішень
The marketing decisions' substuntiation Обоснование маркетинговых решений |
|
Creator |
Стахурський, В. О.
Стахурский, В. А. Stahursky, V. |
|
Subject |
матриця БКГ
інформаційне забезпечення первинна інформація вторинна інформація ринкові дослідження матрица БКГ информационное обеспечение первичная информация вторичная информация рыночные исследования BCG matrix informational provision primary information repeated information market investigations |
|
Description |
Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках. Проанализированы основные инструменты маркетинговых исследований как базиса для обоснования качественных маркетинговых решений, рассмотрена необходимость информационного обеспечения при принятии маркетинговых решений, исследованы возможные способы присутствия на новых рынках. The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated. |
|
Date |
2013-08-05T12:06:26Z
2013-08-05T12:06:26Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський : Тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції "Управління сучасним підприємством", 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ. - С. 207-208.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9308 |
|
Language |
other
|
|