Рекламний бюджет піде в Інтернет?
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний бюджет піде в Інтернет?
Рекламный бюджет уйдет в Интернет? Advertising budget will go to the Internet? |
|
Creator |
Репіч, Т. А.
Репич, Т. А. Repich, T. |
|
Subject |
реклама в Інтернеті
частка рекламного бюджету соціальні мережі реклама в Интернете доля рекламного бюджета социальные сети advertising on the Internet share media budget social networking |
|
Description |
Розглянуто основні тенденції перерозподілу рекламних бюджетів у світовій економіці та в Україні. Відмічено значну роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг через Інтернет на сучасному етапі, проаналізовано популярність сторінок провідних підприємств харчової промисловості України. Рассмотрены основные тенденции перераспределения рекламных бюджетов в мировой экономике и в Украине. Отмечено значительную роль социальных сетей в продвижении товаров и услуг через Интернет на современном этапе, проанализирована популярность страниц ведущих предприятий пищевой промышленности Украины. The main trend of redistribution advertising budgets in the global economy and the Ukraine. Marked a significant role of social networks in promoting goods and services over the internet at present, analyzed popular pages of the leading enterprises of the food industry in Ukraine. |
|
Date |
2013-08-07T08:08:59Z
2013-08-07T08:08:59Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Репіч, Т. А. Рекламний бюджет піде в Інтернет? / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на ІХ Міжнародній науково-практичній конференції 25 – 26 квітня 2013 р. – Київ. НУХТ.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9348 |
|
Language |
other
|
|