Запис Детальніше

Рекламний бюджет піде в Інтернет?

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний бюджет піде в Інтернет?
Рекламный бюджет уйдет в Интернет?
Advertising budget will go to the Internet?
 
Creator Репіч, Т. А.
Репич, Т. А.
Repich, T.
 
Subject реклама в Інтернеті
частка рекламного бюджету
соціальні мережі
реклама в Интернете
доля рекламного бюджета
социальные сети
advertising on the Internet
share media budget
social networking
 
Description Розглянуто основні тенденції перерозподілу рекламних бюджетів у світовій економіці та в Україні. Відмічено значну роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг через Інтернет на сучасному етапі, проаналізовано популярність сторінок провідних підприємств харчової промисловості України.

Рассмотрены основные тенденции перераспределения рекламных бюджетов в мировой экономике и в Украине. Отмечено значительную роль социальных сетей в продвижении товаров и услуг через Интернет на современном этапе, проанализирована популярность страниц ведущих предприятий пищевой промышленности Украины.

The main trend of redistribution advertising budgets in the global economy and the Ukraine. Marked a significant role of social networks in promoting goods and services over the internet at present, analyzed popular pages of the leading enterprises of the food industry in Ukraine.
 
Date 2013-08-07T08:08:59Z
2013-08-07T08:08:59Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Репіч, Т. А. Рекламний бюджет піде в Інтернет? / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на ІХ Міжнародній науково-практичній конференції 25 – 26 квітня 2013 р. – Київ. НУХТ.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9348
 
Language other