Запис Детальніше

Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем
Классификация отношения к рекламе исходя из жизненной мотивации и мотивационного профиля
Classification attitude to advertising and life motivation motivational profile
 
Creator Репіч, Т. А.
Репич, Т. А.
Repich, T.
 
Subject мотиваційний профіль
мотивація
ставлення до реклами
мотивационный профиль
мотивация
отношение к рекламе
motivational profile
motivation
attitude towards advertising
 
Description Розглянуто класифікацію споживачів товарів та послуг за життєвою мотивацією – уникаюча мотивація та мотивація досягнень, проведено співставлення класифікації по мотиваційному профілю і ставлення клієнтів до реклами.

Рассмотрена классификация потребителей товаров и услуг по жизненной мотивацией – избегающая мотивация и мотивация достижений, проведено сопоставление классификации по мотивационному профилю и отношение клиентов к рекламе.

We consider classification of consumer goods and services vital motivation - avoiding motivation and achievement motivation, adequacy classification of motivational profiles and attitudes to advertising clients.
 
Date 2013-08-07T12:07:41Z
2013-08-07T12:07:41Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Репіч, Т. А. Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на VIII Міжнародній науково-практичної конференції, 22-23 березня 2012 р. – Київ. НУХТ.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9349
 
Language other