Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем
Классификация отношения к рекламе исходя из жизненной мотивации и мотивационного профиля Classification attitude to advertising and life motivation motivational profile |
|
Creator |
Репіч, Т. А.
Репич, Т. А. Repich, T. |
|
Subject |
мотиваційний профіль
мотивація ставлення до реклами мотивационный профиль мотивация отношение к рекламе motivational profile motivation attitude towards advertising |
|
Description |
Розглянуто класифікацію споживачів товарів та послуг за життєвою мотивацією – уникаюча мотивація та мотивація досягнень, проведено співставлення класифікації по мотиваційному профілю і ставлення клієнтів до реклами. Рассмотрена классификация потребителей товаров и услуг по жизненной мотивацией – избегающая мотивация и мотивация достижений, проведено сопоставление классификации по мотивационному профилю и отношение клиентов к рекламе. We consider classification of consumer goods and services vital motivation - avoiding motivation and achievement motivation, adequacy classification of motivational profiles and attitudes to advertising clients. |
|
Date |
2013-08-07T12:07:41Z
2013-08-07T12:07:41Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Репіч, Т. А. Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на VIII Міжнародній науково-практичної конференції, 22-23 березня 2012 р. – Київ. НУХТ.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9349 |
|
Language |
other
|
|