Запис Детальніше

Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Shypil, Anna
 
Subject environmental marketing
экологический маркетинг
екологічний маркетинг
marketing complex 4P
маркетинговий комплекс 4P
маркетинговый комплекс 4P
 
Description Well known Harvard marketing specialist Theodor Levitt said: “People don't want to buy a quarter-inch drill. They want a quarter-inch hole!" In other words costumer is interested not in the product itself, but in those benefits it provides, that is why it is important to satisfy costumers needs with the minimal risks for eco-system. Such tasks are to be solved by basic instruments of marketing included to complex 4P.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-08-12T09:03:16Z
2013-08-12T09:03:16Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Shypil, A. Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2 [Текст] / A. Shypil, O. Bilovodska // Economics for Ecology ISCS'2013 : матеріали XIX Міжнародної наукової конференції, м. Суми, 30 квітня-3 травня 2013 р. / Ред.кол.: Д.О. Смоленніков, М.С. Шкурат. — Суми : СумДУ, 2013. — P. 162-164.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31726
 
Language en