Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Shypil, Anna |
|
Subject |
environmental marketing
экологический маркетинг екологічний маркетинг marketing complex 4P маркетинговий комплекс 4P маркетинговый комплекс 4P |
|
Description |
Well known Harvard marketing specialist Theodor Levitt said: “People don't want to buy a quarter-inch drill. They want a quarter-inch hole!" In other words costumer is interested not in the product itself, but in those benefits it provides, that is why it is important to satisfy costumers needs with the minimal risks for eco-system. Such tasks are to be solved by basic instruments of marketing included to complex 4P.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-08-12T09:03:16Z
2013-08-12T09:03:16Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Shypil, A. Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2 [Текст] / A. Shypil, O. Bilovodska // Economics for Ecology ISCS'2013 : матеріали XIX Міжнародної наукової конференції, м. Суми, 30 квітня-3 травня 2013 р. / Ред.кол.: Д.О. Смоленніков, М.С. Шкурат. — Суми : СумДУ, 2013. — P. 162-164.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31726 |
|
Language |
en
|
|