WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации
WEB-культура як складова стійкого розвитку організації WEB-culture as the component of the steady development of the organization |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Шипуліна, Юлія Сергіївна Шипулина, Юлия Сергеевна Shypulina, Yuliia Serhiivna |
|
Subject |
интернет-технологии
WEB-культура виртуальное пространство бизнес-школа корпоративная культура инновационная культура інтернет-технології WEB-культура віртуальний простір бізнес-школа корпоративна культура інноваційна культура internet technology WEB-culture a virtual space the business school corporate culture innovative culture |
|
Description |
Останнім часом усе більше організацій переносять свою діяльність у віртуальний простір. Інтернет-технології надають величезні можливості для бізнесу. Однак, як показує проведений аналіз, далеко не всі організації вміють ефективно використовувати інтернет-технології у своїй діяльності. Тому поняття інтернет-культури стає усе більше актуальним. У даній статті запропоноване авторське визначення поняття WEB-культури організації, показано її місце в корпоративній і інноваційній культурі, визначені основні її елементи, запропоновано методичний підхід до оцінки її рівня. Доведено, що однією з галузей, у якій розвиток WEB-культури йде найбільш стрімкими темпами, є вища освіта і наука. Виконаний за авторською методикою аналіз WEB-культури організації на прикладі бізнес-школи СумДУ показав її адекватність і результативність.
В последнее время все больше организаций переносят свою деятельнсть в виртуальное пространство. Интернет-технологии предоставляют огромные возможности для бизнеса. Однако, как показывает проведенный анализ, далеко не все организации умеют эффективно использовать интерент-технологии в своей деятельности. Поэтому понятие интернет-культуры становится все более актуальным. В данной статье предложено авторское определение понятия WEB-культуры организации, показано ее место в корпоративной и инновационной культуре, определены основные ее элементы, предложен методический подход к оценке ее уровня. Доказано, что одной из отраслей, в которой развитие WEB-культуры идет наиболее быстрыми темпами, является высшее образование и наука. Выполненный по авторской методике анализ WEB-культуры организации на примере бизнес-школы СумГУ показал ее адекватность и результативность. Nowadays more and more organizations shift their activity into the virtual space. Internet technologies provide huge abilities for business. However, as the held analysis shows, not all organizations can use Internet technologies effectively in their activity. Therefore the definition of Internet culture becomes more and more actual. This article suggests the author’s definition of WEB-culture of the organization, shows its place in corporative and innovative culture, determines its basic elements, suggests the methodological approach to the evaluation of its level. It is proved that higher education and science are the fields in which WEB-culture develops rapidly. The analysis of WEB-culture of the organization was made on the basis of the author’s method on the example of the business school of SumSU. It showed its adequacy and effectiveness. |
|
Publisher |
Евро-Експерт ЕООД
|
|
Date |
2013-08-19T11:06:10Z
2013-08-19T11:06:10Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ильяшенко С.Н. WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации / С.Н. Ильяшенко, Ю.С. Шипулина // Устойчиво развитие, 2013. – Выпуск 8-й. – С. 32-36.
1314-4138 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808 |
|
Language |
ru
|
|