Запис Детальніше

Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави")

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави")
Формирование ИМК при планировании в маркетинге ( на примере ЗАО "Ліктрави"
Development of IMC at planning in marketing (for example of «Liktravy»)
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
реклама
advertising
стимулювання збуту
стимулирование сбыта
sales promotion
 
Description В статті розглянуто методичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу. Обґрунтовано роль та місце заходів ІМК у ланцюзі створення цінності для споживача; систематизовано ознаки інтегрованих маркетингових комунікацій; проаналізовано систему показників оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій.
В статье рассмотрены методические подходы относительно развития интегрированных маркетинговых коммуникаций при разработке коммуникационной составляющей плана маркетинга. Обоснована роль и место мероприятий ИМК в цепи создания ценности для потребителя; систематизированы признаки интегрированных маркетинговых коммуникаций; проанализирована система показателей оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций.
In the article is considered the methodological approaches to the development of integrated marketing communications in for communication constituent of marketing plan.
Substantiates the role and place of events in the chain of value creation for consumers, systematized signs of integrated marketing communications, analysis of system performance evaluation of integrated marketing communications.
 
Date 2013-09-12T09:43:28Z
2013-09-12T09:43:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") / Н. М. Соломянюк // Економіка і держава. - К., 2012. - № 8. - С. 48-50.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9624
 
Language other