Теоретичні основи процесу маркетингового планування
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи процесу маркетингового планування
Теоретические основы процесса маркетингового планирования Theoretical bases of the marketing planning process |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетингове планування
маркетинговое планирование marketing planning процес маркетингового планування процесс маркетингового планирования the marketing planning process маркетинговий план marketing plan |
|
Description |
У статті розглянуто категорійний апарат поняття «процесу маркетингового планування», як безперервного механізму, що забезпечує розкриття причинно-наслідкових значень складових визначення. Досліджено та удосконалено схему процесу маркетингового планування. В статье рассмотрен категорийный аппарат понятия "процесс маркетингового планирования", как непрерывного механизма, который обеспечивает раскрытие причинно-следственных значений составляющих определения. Исследовано и усовершенствована схема процесса маркетингового планирования. The category apparatus of concept "The Marketing Planning Process" is considered in the article, as a continuous mechanism that provides determination of cause and effect values making. Investigational and improved chart of the marketing planning process. |
|
Date |
2013-09-12T06:31:40Z
2013-09-12T06:31:40Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи процесу маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2231
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9614 |
|
Language |
other
|
|