Запис Детальніше

Теоретичні основи процесу маркетингового планування

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи процесу маркетингового планування
Теоретические основы процесса маркетингового планирования
Theoretical bases of the marketing planning process
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетингове планування
маркетинговое планирование
marketing planning
процес маркетингового планування
процесс маркетингового планирования
the marketing planning process
маркетинговий план
marketing plan
 
Description У статті розглянуто категорійний апарат поняття «процесу маркетингового планування», як безперервного механізму, що забезпечує розкриття причинно-наслідкових значень складових визначення. Досліджено та удосконалено схему процесу маркетингового планування.
В статье рассмотрен категорийный аппарат понятия "процесс маркетингового планирования", как непрерывного механизма, который обеспечивает раскрытие причинно-следственных значений составляющих определения. Исследовано и усовершенствована схема процесса маркетингового планирования.
The category apparatus of concept "The Marketing Planning Process" is considered in the article, as a continuous mechanism that provides determination of cause and effect values making. Investigational and improved chart of the marketing planning process.
 
Date 2013-09-12T06:31:40Z
2013-09-12T06:31:40Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи процесу маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2231
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9614
 
Language other