Запис Детальніше

Маркетинг як сучасна концепція підприємництва

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
Маркетинг как современная концепция предпринимательства
Marketing as modern conception of enterprise
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетинг
marketing
еволюція маркетингу
эволюция маркетинга
концепція маркетингу
marketing conception
 
Description У статті досліджено еволюцію концепцій маркетингу для окремих періодів економічного розвитку суспільства. Розглянуто питання еволюції світового маркетингу та визначено тенденції сучасного розвитку маркетингової концепції в підприємницькій діяльності.
В статье исследована эволюция концепций маркетинга для отдельных периодов экономического развития общества. Рассмотрен вопрос эволюции мирового маркетинга и определены тенденции современного развития маркетинговой концепции в предпринимательской деятельности.
In the article the evolution of marketing conceptions is investigational for the separate periods of economic development of society. The question of evolution at the world marketing is considered and the tendencies of modern development of marketing conception are certain in entrepreneurial activity.
 
Date 2013-09-12T06:35:02Z
2013-09-12T06:35:02Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Маркетинг як сучасна концепція підприємництва / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10 (137). - С. 8-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9615
 
Language other