Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг як сучасна концепція підприємництва
Маркетинг как современная концепция предпринимательства Marketing as modern conception of enterprise |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетинг
marketing еволюція маркетингу эволюция маркетинга концепція маркетингу marketing conception |
|
Description |
У статті досліджено еволюцію концепцій маркетингу для окремих періодів економічного розвитку суспільства. Розглянуто питання еволюції світового маркетингу та визначено тенденції сучасного розвитку маркетингової концепції в підприємницькій діяльності. В статье исследована эволюция концепций маркетинга для отдельных периодов экономического развития общества. Рассмотрен вопрос эволюции мирового маркетинга и определены тенденции современного развития маркетинговой концепции в предпринимательской деятельности. In the article the evolution of marketing conceptions is investigational for the separate periods of economic development of society. The question of evolution at the world marketing is considered and the tendencies of modern development of marketing conception are certain in entrepreneurial activity. |
|
Date |
2013-09-12T06:35:02Z
2013-09-12T06:35:02Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Маркетинг як сучасна концепція підприємництва / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10 (137). - С. 8-12.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9615 |
|
Language |
other
|
|